• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

ارائه خدمات قطار شیراز به تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

  • کد خبر : 26123
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
ارائه خدمات قطار شیراز به تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی
مدیرکل راه آهن استان فارس گفت: خدمات قطار شیراز به تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اصول فاصله‌گذاری اجتماعی ۵۰ درصد ارائه خدمات می‌دهد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، مهرداد انصاری مدیرکل راه آهن استان فارس بیان کرد: در این مدت نیز قطار راه آهن شیراز به تهران با کاهش ظرفیت جابه‌جایی و در مواردی با توقف همراه بود که دوباره فعالیت آن از سر گرفته شد.

او، تصریح کرد: در روز‌های اوج کرونا درصد ظرفیت جابه‌جایی مسافر به شدت کاهش یافت و با ۳۰ درصد ظرفیت در برخی از روز‌های هفته جابه‌جایی داشته است.

انصاری با اشاره به اینکه قطار شیراز از ۸ فروردین تعطیل شده بود و در این زمان حرکتی نداشته، ادامه داد: در زمانی که شیوع کرونا  حرکت قطار شیراز با ظرفیت کمتر از ۵۰ درصد و تنها در دو روز هفته به مقصد تهران حرکت داشته است.

مدیرکل راه آهن فارس با اشاره به از سرگیری فعالیت مجدد قطار شیراز به تهران افزود: از سوم اردیبهشت ماه قطار شیراز به تهران با تمام رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا و با ۵۰ درصد ظرفیت شروع به کار کرده است که به عنوان مثال اگر کوپه‌ای ۴ نفر ظرفیت داشته باشد برای رعایت فاصله اجتماعی ۲ نفر در هر کوپه سوار می‌شوند.

او، اضافه کرد: فاصله‌گذاری اجتماعی موقع سوار شدن و پیاده شدن مسافر با  فاصله گذاری اجتماعی و موازین بهداشتی رعایت شده و  سه روز در هفته از شیراز به مقصد تهران حرکت داریم.

انصاری با تاکید بر حرکت قطار شیراز به تهران در تاریخ‌های فرد این ماه و تاریخ‌های زوج ماه آینده است، اظهار کرد: زمان حرکت قطار از شیراز ساعت ۶ عصر و در تهران از ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=26123

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.