• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

اراک قطب تعمیر خودروی ریلی کشور

  • کد خبر : 23466
  • ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
اراک قطب تعمیر خودروی ریلی کشور
چهار هزار و ۳۰۱ واگن باری امسال در کشور تعمیر اساسی شده که ۲۵ درصد آن در اراک انجام شده است.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز با نقل از صداوسیما ؛ مدیرکل راه آهن اراک گفت: چهار هزار و ۳۰۱ واگن باری امسال در کشور تعمیر اساسی شده که ۲۵ درصد آن در اراک انجام شده است و استان مرکزی در زمینه تعمیرات اساسی انواع واگن باری رتبه دوم را در کشور دارد.

 قربانی افزود: تعمیرات اساسی هزار و ۶۶ دستگاه انواع واگن‌های باری امسال در راه‌آهن این شهرستان به‌عنوان قطب تعمیر خودروی ریلی کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: تعمیرات اساسی ۶۶۲ دستگاه از مجموع واگن‌های باری تعمیر شده در راه‌آهن اراک به کوشش شرکت احیا صنعت و بقیه توسط واحد برفره صورت گرفته است.

مدیرکل راه آهن اراک گفت: شرکت احیا صنعت اراک با تعمیر اساسی ۱۶ درصد از انواع واگن‌های باری کشور رتبه نخست را در این زمینه به خود اختصاص داده است.

وی بیان کرد: امسال همچنین هفت هزار و ۱۴۸ دستگاه چرخ و محور در این شهرستان تعمیر اساسی شده که ۳۳ درصد از ۲۲ هزار و ۴۰ دستگاه چرخ و محور واگن تعمیر اساسی شده کشور را شامل می‌شود و راه‌آهن اراک با تعمیر اساسی این میزان چرخ و محور رتبه دوم را در این حوزه در کشور به خود اختصاص داده است.

حوزه راه آهن اراک شامل ۴۴۱ کیلومتر خطوط ریلی در پنج استان قم، مرکزی، لرستان، همدان و کرمانشاه است که ۲۱ ایستگاه را زیر پوشش دارد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=23466

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.