• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

ارتقای ایمنی و سیستم علائم الکتریکی ایستگاه اضطراری ۲۶

  • کد خبر : 11838
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
ارتقای ایمنی و سیستم علائم الکتریکی ایستگاه اضطراری ۲۶

0 (0) در راه آهن یزد بهره برداری شد: ارتقای ایمنی و سیستم علائم الکتریکی ایستگاه اضطراری ۲۶ مدیرکل ارتباطات و علائم الکتریکی گفت: با هدف ارتقای ایمنی تردد، سیستم جدید علائم الکتریکی ایستگاه اضطراری۲۶ واقع در اداره کل راه آهن یزد مورد بهره برداری قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی […]

0
(0)

در راه آهن یزد بهره برداری شد:

ارتقای ایمنی و سیستم علائم الکتریکی ایستگاه اضطراری ۲۶

مدیرکل ارتباطات و علائم الکتریکی گفت: با هدف ارتقای ایمنی تردد، سیستم جدید علائم الکتریکی ایستگاه اضطراری۲۶ واقع در اداره کل راه آهن یزد مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مهدی آمره با بیان این مطلب گفت: ایستگاه اضطراری۲۶ موقعیت ویژه‌ای به لحاظ قرار گرفتن در نقطه اتصال چهار محور شرق، اصفهان- یزد- بافق، کرمان- زاهدان و بافق-بندرعباس را دارد .

وی ادامه داد: تردد بالای قطارهای باری و مسافری در این ایستگاه، تجهیز به سیستم جدید علائم الکتریکی را یک ضرورت کرده بود و از این رو این پروژه اجرایی شد.

به گفته این مقام مسئول، با تجهیز این ایستگاه، قبول و اعزام قطارها با ایمنی بیشتر صورت می گیرد.

وی تاکید کرد:با این سیستم جدید، سیر قطارها با سیستم ATC روشن در محورهای شرق و بافق- بندرعباس به طور یکپارچه امکان پذیر شد.

وی خاطر نشان کرد: اجرای این پروژه با هزینه ۱۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره کل ارتباطات و علائم الکتریکی و با همکاری اداره کل راه آهن یزد و استفاده از توانمندی شرکت های داخلی انجام شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=11838

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.