• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

ارسال ۷۴۸۸ اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم و عکس راه آهن

  • کد خبر : 2959
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
ارسال ۷۴۸۸ اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم و عکس راه آهن

0 (0) ارسال ۷۴۸۸ اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم و عکس راه آهن صادق سکری، مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران و رئیس دومین جشنواره فیلم و عکس راه آهن، خبر از ارسال ۷۴۸۸ اثر، در بخش های فیلم و عکس به دبیرخانه این جشنواره داد. صادق سکری افزود: با پایان آخرین مهلت […]

0
(0)

ارسال ۷۴۸۸ اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم و عکس راه آهن

صادق سکری، مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران و رئیس دومین جشنواره فیلم و عکس راه آهن، خبر از ارسال ۷۴۸۸ اثر، در بخش های فیلم و عکس به دبیرخانه این جشنواره داد.

صادق سکری افزود: با پایان آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره، آمار نهایی رسیده به جشنواره را چشمگیر خواند و گفت: در این دوره ۷۴۸۸ اثر در دو بخش عکس و فیلم به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد ۷۱۴۲ اثر در بخش عکس و ۳۴۶ اثر در بخش فیلم های ۹۰ ثانیه ای، مستند، پویانمایی و داستانی و ۱۶ اثر نیز در بخش تقدیری فیلم های بلند سینمایی با موضوع راه آهن به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی ادامه داد: در بخش عکس که شامل بخش های تک عکس موبایلی و حرفه ای بود به ترتیب ۶۷۶۷ اثر و در بخش مجموعه عکس موبایلی و حرفه ای ۳۷۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

صادق سکری، ضمن اعلام استقبال بی شمار عکاسان و فیلمسازان از این جشنواره، به صدور بيش از ۲۰۰۰ مجوز عکاسی و فیلمسازی برای ایستگاه ها و فضای راه آهن اشاره کرد و گفت: در این دوره از جشنواره، علاوه بر حضور انفرادی هنرمندان برای انجام پروژه های خود، روابط عمومی راه آهن اقدام به برگزاری تورهای عکاسی و فیلمسازی در شهرهایی چون اهواز، هرمزگان، تبريز، جلفا، قایمشهر، سوادکوه، ساری، میانه، زنجان، انديمشك، گرگان، كرمان، يزد، مشهد، طبس، شاهرود، اصفهان، شيراز زاهدان و … نمود و تلاش داشت تا مشارکت وسیعی از جامعه هنرمندان را در این جشنواره شاهد باشد.

مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلانی ایران، در خصوص اهداف برگزاری این جشنواره هنری در راه آهن گفت: دومین دوره این جشنواره، که با یادی از هنرمند فقید مرتضی احمدی از پرسنل خدوم راه آهن و به مناسبت ۹۰ سالگی احداث راه آهن سراسری ایران، اسفندماه ماه امسال برگزار می شود در نظر دارد تا به ثبت آثارهنری تأثیرگذار که نقش راه آهن را در توسعه کشور از گذشته تاکنون نشان می دهد، بپردازد. جلب توجه هنرمندان عرصه سینما و عکاسی و فرهنگسازی جایگاه راه آهن ازطریق نگاه ریزبینانه هنرمندان هم، از دیگر اهدافی است که در برگزاری این جشنواره دنبال می شود.

وی همچنین از حمایت های معنوی وزارت خانه های مربوط ، هنرمندان ، انجمن ها و سازمان های هنری ، شبکه های تلویزیونی و رادیویی و دیگر رسانه های هنری و صنعت ریلی که در ایام اعلام فراخوان و گفتگو با هنرمندان و شخصیت ها، به دبیرخانه این جشنواره یاری رساندند تقدیر و تشکر کرد .

گفتنی است؛ دومین دورۀ این جشنواره با موضوعاتی چون، راه آهن و تاریخ، راه آهن، سفر و گردشگری، راه آهن، ایمنی و آسایش، راه آهن و محیط زیست، راه آهن و توسعه پایدار، راه آهن و خانواده، راه آهن، بازرگانی و تجارت، راه آهن و دفاع مقدس، اسفند ماه ۱۳۹۶ برگزار می شود.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=2959

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.