• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
5

از سر گیری فعالیت راه آهن کرمانشاه ، بزودی

  • کد خبر : 12481
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳
از سر گیری فعالیت راه آهن کرمانشاه ، بزودی

0 (0) از سر گیری فعالیت راه آهن کرمانشاه ، بزودی معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: با برطرف شدن مشکل پیش آمده در شبکه ریلی، راه آهن کرمانشاه از هفته آینده فعالیت خود را آغاز می‌کند. به گزارش” پاتاق نیوز “ ، معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : شبکه ریلی قطار کرمانشاه از دو هفته […]

0
(0)

از سر گیری فعالیت راه آهن کرمانشاه ، بزودی
معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: با برطرف شدن مشکل پیش آمده در شبکه ریلی، راه آهن کرمانشاه از هفته آینده فعالیت خود را آغاز می‌کند.
به گزارش” پاتاق نیوز “ ، معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : شبکه ریلی قطار کرمانشاه از دو هفته گذشته دچار مشکل شد که پس از تماس با وزیر راه و شهر سازی اقدامات لازم برای بازسازی و تعمیر محل اشکال آغاز شد.
مهرداد سالاری افزود: محل اتصالات ریل‌ها پس از تعمیر نیاز به بارگذاری دوباره دارد که این موضوع سبب طولانی شدن زمان بازسازی ریل‌ها شده است.
وی اضافه کرد : بر اساس اعلام نظر کارشناسان این مشکل تا شنبه هفته آینده بر طرف می‌شود و قطار کرمانشاه فعالیت خود را از سر می‌گیرد و فروش بلیت هم از هفته آینده آغاز خواهد شد.
معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با اعلام اینکه همشهریان نگرانی بابت استفاده از قطار کرمانشاه را نداشته باشند، افزود : قبل از شروع دوباره فعالیت قطار یک واگن پیشرو در مسیر حرکت خواهد کرد تا اگر مشکلی در بازسازی ریل‌ها وجود داشته باشد برطرف شود تا حادثه‌ای برای مسافران رخ ندهد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=12481

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.