• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

از قرارداد تامین 21هزار واگن‌ روسی، 400 عدد تحویل شد

  • کد خبر : 6186
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
از قرارداد تامین 21هزار واگن‌ روسی، 400 عدد تحویل شد

0 (0) از قرارداد تامین 21هزار واگن‌ روسی، 400 عدد تحویل شد تعدادی از واگن‌های باری این قرارداد سه میلیارد یورویی از سال گذشته تا الان از مرز سرخس وارد کشور شده و تعدادی هم پروسه نقل و انتقال را طی می‌کنند. تین‌نیوز  قرارداد تأمین ۲۱ هزار واگن، (20 هزار واگن باری و هزار واگن […]

0
(0)

از قرارداد تامین 21هزار واگن‌ روسی، 400 عدد تحویل شد

تعدادی از واگن‌های باری این قرارداد سه میلیارد یورویی از سال گذشته تا الان از مرز سرخس وارد کشور شده و تعدادی هم پروسه نقل و انتقال را طی می‌کنند.

از قرارداد تامین 21هزار واگن‌ روسی، 400 عدد تحویل شد
تین‌نیوز 

قرارداد تأمین ۲۱ هزار واگن، (20 هزار واگن باری و هزار واگن مسافری) و ۳۵۰ دستگاه لکوموتیو ایرانی-روسی، آذرماه سال گذشته به امضای وزیر راه‌وشهرسازی رسید.

به گزارش تین‌نیوز، حسین عاشوری درباره واردات این واگن‌ها گفت: تعدادی از این واگن‌ها به کشور وارد شده و تعدادی نیز پس از انجام تشریفات گمرکی به ترتیب وارد کشور می‌شوند.

همچنین به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، تعدادی از واگن‌های باری این قرارداد سه میلیارد یورویی از سال گذشته تا کنون از مرز سرخس وارد کشور شده و تعدادی هم پروسه نقل و انتقال را طی می‌کنند.

واگن‌های باری روسی- در این قرارداد- از نوع لبه‌بلند هستند که 400 عدد از آن‌ها از بهمن پارسال تاکنون، از مرز ریلی سرخس وارد کشور شده است و هم اکنون حدود 200 دستگاه آن در حال تردد در شبکه ریلی کشور است. 200 دستگاه واگن دیگر نیز تشریفات اداری و گمرکی ورود به کشور را می‌گذراند.

لازم به ذکر است به‌محض ورود این واگن‌ها، فرآیند تغییر بوژی واگن‌های ناهمگن خارجی و عملیات هماهنگ‌سازی آن‌ها با ریل داخلی انجام می‌شود که انجام آن به ازای هر واگن معادل 360 فرانک سوئیس و در مجموع بیش از شش میلیارد ریال برای راه‌آهن خراسان و سرخس به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز تعویض بوژی درآمد دارد. چراکه بوژی‌های این واگن‌ها عریض هستند و برای سیر در شبکه ریلی کشورهای حوزه سی آی اس ساخته شده‌اند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=6186

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.