• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

 استارت صنايع جوار ريلی در طبس با ورود اولین دیزل های چینی

  • کد خبر : 4821
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
 استارت صنايع جوار ريلی در طبس با ورود اولین دیزل های چینی

0 (0) استارت صنايع جوار ريلی در شهرستان طبس با ورود اولین دیزل های چینی به ایران با ورود اولین دیزل های چینی به ایران و طبس مرکز اداره کل راه آهن شرق صنایع جوار ریلی شهرستان طبس در سند توسعه افق 1404 کلید خورد. به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شرق: در […]

0
(0)

استارت صنايع جوار ريلی در شهرستان طبس با ورود اولین دیزل های چینی به ایران

با ورود اولین دیزل های چینی به ایران و طبس مرکز اداره کل راه آهن شرق صنایع جوار ریلی شهرستان طبس در سند توسعه افق 1404 کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شرق: در مراسمی که بدین منظور در محل ایستگاه راه آهن طبس برگزار شد مهندس حسن ماسوری مدیر کل راه آهن شرق با اعلام اینکه دو دستگاه از ۲۰ دستگاه این لوكوموتيوها وارد طبس شده اند گفت: این لکوموتیوها تحت ليسانس شركت كانادايی ژنرال الكتريك بوده و هركدام ٣٥ ميليارد ريال ارزش دارند که دارای به روز ترین سیستم ها بوده و قابلیت حمل ۳۰۰۰ تن را دارند.
وی گفت: ورود این دیزل ها آغازی است برای آغاز بکار واحد تعمیرات لکوموتیو راه آهن شرق و قرار است تمامی دیزل های چینی از از سراسر کشور برای تعمیر به ایستگاه طبس منتقل شوند.
مهندس طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان طبس نیز تحقق يكي از محورهای مهم سند چشم انداز توسعه شهرستان که همانا استقرار صنايع جوار ریلی است را به مردم شهرستان طبس تبريك گفت و از زحمات و تلاش های بی وقفه مهندس ماسوري مدیر کل راه آهن شرق تشكر كرد و او را نعمتی برای شهرستان طبس و مرد عمل دانست.
لازم به ذکر است: یکی از اهداف سند چشم انداز توسعه طبس در افق 1404 صنایع جوار ریلی می باشد که با تلاش ها و پیگیری های مهندس ماسوری مدیرکل راه آهن شرق و همکاری طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس یک گام مهم و اساسی در این جهت برداشته شد که این حرکت می تواند تاثیرات بسیار مثبتی در صنعت و اقتصاد شهرستان طبس ایفا کند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4821

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.