• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

استاندار گلستان: راه آهن گرگان – مشهد زمینه ساز توسعه اقتصادی است

  • کد خبر : 3066
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
استاندار گلستان: راه آهن گرگان – مشهد  زمینه ساز توسعه اقتصادی است

0 (0) گرگان- استاندار گلستان با اشاره به وعده های عملی نشده از سفر رئیس جمهور به استان، گفت: راه آهن گرگان- مشهد زمینه ساز توسعه اقتصادی استان گلستان است. به گزارش خبرنگار مهر، سیدمناف هاشمی عصر شنبه در هشتمین جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور […]

0
(0)

گرگان- استاندار گلستان با اشاره به وعده های عملی نشده از سفر رئیس جمهور به استان، گفت: راه آهن گرگان- مشهد زمینه ساز توسعه اقتصادی استان گلستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمناف هاشمی عصر شنبه در هشتمین جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواد برگزار شد، اظهار کرد: گلستان دارای هشت یا ۹ پروژه مهم برزمین مانده است که برخی از آن ها از قول ها و تعهدات سفر رئیس محترم جمهور به گلستان بوده که در سه ماه گذشته به صورت مکتوب آن ها را پیگیری کردم.

وی با بیان اینکه راه آهن گرگان- مشهد از مطالبات ۲۰ ساله مردم گلستان است، افزود: این پروژه اقتصاد استان را از سمت شرق فعال می کند.

استاندار گلستان با بیان اینکه در بودجه سال ۹۷ از محل اعتبارات عمرانی اعتباراتی برای این پروژه در نظر گرفته شده، ادامه داد: این پروژه بیش از هر چیز به عزم جدی نیاز دارد.

وی با بیان اینکه پیگیری هایی از طریق وزارت راه و شهرسازی و وزارت اقتصاد و دارایی انجام شده و  دستورات خوبی از دکتر جهانگیری گرفته ایم، گفت: تا نتایج این دستورات را به عینه لمس نکنیم راه آهن گرگان- مشهد به عنوان مطالبه اصلی ماست.
هاشمی از آزادراه گرگان- مشهد و منطقه آزاد اینچه برون و بندر خشک به عنوان دو مطالبه جدی استان نام برد و متذکر شد: در مجموع این سه پروژه از مطالبات جدی استان است و می توانند زمینه ساز توسعه استان باشند.

وی با تاکید بر اینکه در این ایام باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را قدر بشناسیم و کاستیها را رفع کنیم، اضافه کرد: کشور شرایط سخت و تحریم ها را پشت سر گذاشته و مسیر توسعه آن هموار است.

استاندار گلستان  با تاکید بر توازن منطقه ای و شهرستانی در استان تصریح کرد: هرچند عده ای تلاش می کنند ناامیدی را به جامعه تزریق کنند اما قطعا رسیدن تورم ۴۰ درصدی به کمتر از ۱۰ درصد و کاهش اتکاء به درامد نفتی یکی از کارهای سخت و بزرگ دولت تدبیر و امید بوده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3066

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.