• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

استفاده از فرصت های بازار سرمایه در بخش ریلی/ تاسیس شرکت قطارهای حومه ای در آینده نزدیک 

  • کد خبر : 17335
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹
استفاده از فرصت های بازار سرمایه در بخش ریلی/ تاسیس شرکت قطارهای حومه ای در آینده نزدیک 

0 (0) وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاحیه هفتمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی تاکید کرد: استفاده از فرصت های بازار سرمایه در بخش ریلی/ تاسیس شرکت قطارهای حومه ای در آینده نزدیک  وزیر راه و شهرسازی گفت: استفاده از فرصت‌های بازار سرمایه در بخش ریلی، باید در اولویت قرار گیرد زیرا نمی‌توان با […]

0
(0)

وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاحیه هفتمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی تاکید کرد:

استفاده از فرصت های بازار سرمایه در بخش ریلی/ تاسیس شرکت قطارهای حومه ای در آینده نزدیک 

وزیر راه و شهرسازی گفت: استفاده از فرصت‌های بازار سرمایه در بخش ریلی، باید در اولویت قرار گیرد زیرا نمی‌توان با اتکا به هزینه‌های زیاد شاهد تولید و عملکرد مطلوب بود.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، محمد اسلامی در مراسم افتتاحیه هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی و صنایع وابسته گفت: اگرچه در سال‌های پس از انقلاب به دلایل گوناگونی از توسعه ریلی غفلت شده، اما در زمان دولت یازدهم و دوازدهم شاهد توسعه حمل‌ونقل ریلی و افزایش نرخ بهره‌مندی مردم از خدمات ریلی بوده ایم.

وی خاطرنشان کرد : افزایش سهم بار و مسافر از طریق ریل، مورد تأکید مقام‌معظم‌رهبری، رئیس‌جمهور و مجموعه نظام قرار دارد که باید با متنوع‌سازی سرفصل‌های منابع مالی، شکوفایی صنایع ریلی را رقم بزنیم.

اسلامی بر استفاده از بازار سرمایه برای گسترش ظرفیت‌های مالی تأکید کرد و گفت: استفاده از فرصت‌های بازار سرمایه باید در اولویت قرار گیرد زیرا نمی‌توان با اتکا به هزینه‌های زیاد شاهد تولید و عملکرد مطلوب بود.

وی با بیان اینکه نیازمند بازدهی سرمایه بخش خصوصی با توجه به کیفیت عملکرد هستیم خاطرنشان کرد: نمی‌توان با قیمت گذاری و پرداخت یارانه شاهد رونق صنعت ریلی در کشور بود بلکه باید اجازه دهیم کیفیت و قابلیت عملکرد شرکت‌های ریلی مورد ارزیابی و انتخاب مردم قرار گیرد که این مسأله بایستی از سوی دولت پایه‌گذاری شود.

اسلامی افزود: به زودی شاهد آغاز فعالیت شرکت حمل‌ونقل ریلی حومه‌ای خواهیم بود که با همکاری بخش خصوصی و شهرداری‌ها باید سهم قابل ملاحظه‌ای از حمل‌ونقل حومه‌ای را برعهده گیرد زیرا جای خالی یک شبکه قوی برای جابجایی مردم بین حومه و کلانشهرها مشهود است که از طریق تاسیس این شرکت مرتفع می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی همچنین با تاکید بر تحول در فرهنگ سازمانی و رفتاری راه‌آهن گفت: نیازمند افزایش قابلیت ریلی، افزایش بهره‌وری و تشویق مردم برای استفاده از ظرفیت‌های ریلی هستیم که این مسأله با ایجاد نظام قابلیت عملکرد و مدیریت بهره‌وری محقق می‌شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=17335

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.