• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

استفاده 410 هزار نفر از متروي تهران در روز جهاني قدس

  • کد خبر : 17165
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳
استفاده 410 هزار نفر از متروي تهران در روز جهاني قدس

0 (0) استفاده 410 هزار نفر از متروي تهران در روز جهاني قدس شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در روز جمعه دهم خرداد ۹۸ همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس در تمامی خطوط یک، دو، سه، چهار، پنج، شش و هفت متروی تهران و حومه به صورت رایگان […]

0
(0)

استفاده 410 هزار نفر از متروي تهران در روز جهاني قدس

شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در روز جمعه دهم خرداد ۹۸ همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس در تمامی خطوط یک، دو، سه، چهار، پنج، شش و هفت متروی تهران و حومه به صورت رایگان خدمات رسانی کرد.

مدیریت ارتباطات شرکت بهره برداری مترو ي تهران با اعلام اين خبر افزود: با توجه به حضور باشکوه مردم شریف و روزه دار تهرانی در روز جهاني قدس؛ متروي تهران از ابتداي صبح امروز با آمادگی کامل و با تلاش پرسنل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در بخش های مختلف، تمام توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب به شرکت کنندگان روز جهاني قدس به کار گرفته و طبق آمار به دست آمده از ابتدای سرویس دهی تا پایان مراسم، ٤١٠ هزار نفر از متروي تهران به صورت رایگان استفاده کردند.

به منظور جا بجایی بهتر مسافران فاصله حرکت قطارهای مترو به خصوص در خط ۴ مترو که ایستگاه‌های آن در مسیر راهپیمایی قرار داشتند، کاهش یافت. شرکت بهره برداری متروی تهران همواره آمادگی کامل برای سرویس دهی مناسب به شهروندان گرامی در تمامی مراسم های ملی و مذهبی را دارد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=17165

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.