• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

استقبال از تورهای گردشگری یک روزه با قطار عالی است.

  • کد خبر : 4076
  • ۰۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۹:۵۵
استقبال از تورهای گردشگری یک روزه با قطار عالی است.

0 (0) استقبال ازتورهای یک روزه با قطار عالی است کارشناس گردشگری شرکت راه آهن گفت، نظرسنجی ها نشان می دهد استقبال مردم از تورهای یک روزه با قطار تهران- شمال(سوادکوه) و تهران- بادرود عالی است. به گزارش شبکه ایران کالا به نقل از ایرنا بهروز حاجیلو اظهار کرد، زمان این تورها غالبا روزهای آخر هرهفته […]

0
(0)

استقبال ازتورهای یک روزه با قطار عالی است

کارشناس گردشگری شرکت راه آهن گفت، نظرسنجی ها نشان می دهد استقبال مردم از تورهای یک روزه با قطار تهران- شمال(سوادکوه) و تهران- بادرود عالی است.

به گزارش شبکه ایران کالا به نقل از ایرنا بهروز حاجیلو اظهار کرد، زمان این تورها غالبا روزهای آخر هرهفته و ایام تعطیل است تا عموم مردم به ویژه خانواده ها بتوانند اوقات فراغت خود را با این سفر همسو کنند.

وی گفت، برای سفرهای یک روزه از قطارهای ‘ ریل باس’ مشابه قطارهایی که در مسیر تهران- پرند و تهران هشتگرد وجود دارد استفاده می شود. از مهمترین ویژگی آنها خودکششی بودن است ، به این معنی که نیازی به دیزل کشنده ندارند و مزیت دیگر این قطارها ظرفیت بالای آنهاست که امکان جابجایی 300 مسافر را دارند.
این کارشناس ادامه داد، مقصد گردشگری قطار تهران- شمال(سوادکوه) ، خود راه آهن است ، به این معنی که جاذبه های راه آهن در شمال کشور مانند پل ورسک ، پل دو آب را مورد تاکید قرار می دهد.
به گفته حاجیلو دستاورد این سفر یک روزه برای گردشگران شامل شناخت از راه آهن جمهوری اسلامی ایران از گذشته تا زمان حاضر و آشنایی با مشاغل مرتبط با صنعت گردشگری ریلی است.
وی یادآور شد : گردشگران روزی بسیار مفرح را می گذرانند و از امکان عکاسی و فیلمبرداری از مناظر طبیعی و بناهای تاریخی بین راه برخوردارند.
حاجیلو گفت، کسی که در این سفر یک روزه تهران -شمال (سوادکوه) شرکت می کند از دغدغه های زندگی شهری و آلودگی های صوتی و هوا به یکباره جدا شده و به دامان طبیعت بسیار زیبای مازندران می رود.
وی در شرح تور یک روزه تهران- بادرود (دو ایستگاه بعد از کاشان) ، گفت: این تور از تنوع بیشتری برخوردار است ، یک تور ترکیبی قطار و اتوبوس است.
او اضافه کرد، گردشگران در ایستگاه بادرود از قطار پیاده شده و بوسیله اتوبوس به روستای ‘ابیانه’ منتقل می شوند سپس به وسیله همان اتوبوس به کاروان سرای آبروز ( در زبان محلی ابروز) ، در منطقه ابوزیدآباد منتقل و پس از صرف ناهار و شرکت در برنامه جشن و موسیقی زنده و شعبده بازی در این کاروان سرا به سمت رمل های منطقه سیازگه راهی می شوند.
به گفته او در سیازگه موتورسواری ، شترسواری ، سافاری (اتومبیل مخصوص منطقه کویری) و کایت سواری منتظر آنهاست.
حاجیلو افزود، این سفر از ساعت پنج صبح از ایستگاه راه آهن تهران آغاز می شود و ساعت 24 همان روز با بازگشت به ایستگاه راه آهن تهران به پایان می رسد ، هزینه این سفر با احتساب هزینه های پذیرایی برای هر گردشگر 200 هزار تومان است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4076

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.