• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

افتتاح خوابگاه مرکزی راه آهن

  • کد خبر : 14253
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶
افتتاح خوابگاه مرکزی راه آهن

1 (1) افتتاح خوابگاه مرکزی راه آهن سعید رسولی عضو هیأت مدیره عصر امروز، به همراه برخی از مدیران راه آهن، خوابگاه مرکزی راه آهن واقع در حوزه ۶ مرکز توسعه، آموزش و فناوری را افتتاح کرد. به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، آیین افتتاح این خوابگاه با حضور سعید رسولی عضو هیأت […]

1
(1)


افتتاح خوابگاه مرکزی راه آهن

سعید رسولی عضو هیأت مدیره عصر امروز، به همراه برخی از مدیران راه آهن، خوابگاه مرکزی راه آهن واقع در حوزه ۶ مرکز توسعه، آموزش و فناوری را افتتاح کرد.
به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، آیین افتتاح این خوابگاه با حضور سعید رسولی عضو هیأت مدیره عصر امروز (سه شنبه ۱۶ بهمن) انجام شد.
بر اساس این گزارش، خوابگاه مرکزی راه آهن، در حوزه ۶ مرکز توسعه، آموزش و فناوری قرار دارد و دارای ۷ اتاق و ۵ سوئیت و ۸۰ تخت است.
این خوابگاه با همکاری شهرداری سایت راه آهن و اداره کل امور رفاهی و خدمات، درمدت ۳ ماه و با اعتبار ۶ میلیارد ریال بازسازی و تجهیز شده است.
گفتنی است آیین بهره برداری و افتتاح خوابگاه مرکزی راه آهن با حضور عضو هیئت مدیره راه آهن کشور، مدیر کل خدمات ایستگاهی، مدیرکل امور رفاهی و سلامت، مدیرکل راه آهن تهران و هیات همراه در سایت راه آهن تهران انجام شد.

راه اندازی خوابگاه مرکزی راه آهن در کمتر از 5 ماه
سید محمد مهدی شریفی مدیر کل امور رفاهی و سلامت با اعلام این مطلب ، گفت: این خوابگاه به نوعی اولین مهمانسرا راه آهن در سایت تهران به شمار می رود که در کمتر از 5 ماه و با کمترین هزینه از مرحله باز سازی به بهره برداری رسیده است .
شریفی با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته در راه اندازی مجدد خوابگاه مرکزی راه آهن در نتیجه اقدامات مشترک شهرداري سايت راه آهن تهران، اداره كل رفاه و اعضاي كميته خوابگاه ها و مهمانسراهای راه آهن صورت گرفته است ، افزود: برای به نتیجه رسیدن این اقدام و فراهم شدن بهبود امکان خوابگاهی کارکنان راه آهن ،مدیران ارشد راه آهن و احمد استاد حسین مدیر کل پیشین اداره کل امور رفاهی و سلامت همکاری های زیادی را با اداره کل امور رفاهی و سلامت داشته اند .
وی با اشاره به اینکه این خوابگاه 78 تخته خوابی در حوزه ۶ مرکز توسعه، آموزش و فناوری قرار دارد ، اضافه کرد: این خوابگاه برای استفاده کارکنان ، همکارانی که از نقاط مختلف راه آهن برای موارد مختلف از جمله آموزش به تهران مراجعه می کنند ، راه اندازی شده است .

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=14253

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.