• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

افتتاح ۱۰ طرح عمرانی درایلام بوسیله رییس جمهور

  • کد خبر : 27520
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰:۱۱
افتتاح ۱۰ طرح عمرانی درایلام بوسیله رییس جمهور
استاندار ایلام گفت: فردا پنجشنبه ،۱۰ طرح مهم عمرانی بوسیله رییس جمهوری از طریق ویدیوکنفرانس افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از صداوسیما ؛ قاسم سلیمانی دشتی افزود: این طرح‌ها به ارزش ۱۱۰ هزار میلیارد ریال و با حضور حجت الاسلام حسن روحانی و وزیر راه و شهرسازی به صورت ویدیو کنفرانس صبح فردا افتتاح یا کلنگ زنی خواهند شد.

از این تعداد هفت طرح با مجموع سرمایه گذاری بیش از ۲۹ هزار میلیارد ریال بهره برداری و همچنین سه طرح با اعتباری بالغ بر ۸۰ هزار میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

رونمایی از آزاد راه پل زال – مورموری – دهلران – چیلات به طول ۱۲۶ کیلومتر با سرمایه گذاری ۳۳ هزار میلیارد ریال و آغاز عملیات اجرایی اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور به ارزش یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال از مهمترین این طرح‌ها است.

استاندارایلام همچنین از افتتاح ۲۳۰ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی با اعتبار چهار هزار و ۲۸۹ میلیارد ریال، تکمیل پروژه‌های در دست اقدام شامل ۴۷۰ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی به ارزش ۲۱ هزار میلیارد ریال در این ارتباط ویدئویی خبر داد.

همچنین افتتاح هفت هزار و ۹۰۰ متر مربع از ساختمان‌های دولتی و عمومی با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال، تکمیل پروژه‌های در دست اقدام شامل ۴۸ هزار متر مربع از ساختمان‌های دولتی و عمومی به ارزش یک هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال و افتتاح یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر در شهرستان‌های ایلام، دهلران و آبدانان با اعتبار ۸۷۰ میلیارد ریال در این برنامه انجام خواهد شد.

عملیات اجرایی احداث ۹ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در ازدیگر طرح‌هایی است که در برنامه ویدئویی فردا با حضور رئیس جمهور دستور آغاز به کار آن داده می‌شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=27520

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.