• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

افتتاح 19 کیلومتر خط ریلی شرکت فولاد بوتیای ایرانیان

  • کد خبر : 3855
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
افتتاح 19 کیلومتر خط ریلی شرکت فولاد بوتیای ایرانیان

0 (0) به گزارش شمانیوز: سه شنبه 22 اسفند 96 مراسم افتتاح خط ریلی،محوطه مانوری و تخلیه و بارگیری مجتمع فولاد بوتیای ایرانیان با حضور جمعی از مسوولین محترم راه آهن جمهوری اسلامی ایران (رجا) و مقامات استانی برگزار گردید. در این مراسم که آقایان دکتر پورمند مدیرعامل شرکت هلدینگ میدکو، مهندس فیروزکوهی مدیرکل راه […]

0
(0)

به گزارش شمانیوز: سه شنبه 22 اسفند 96 مراسم افتتاح خط ریلی،محوطه مانوری و تخلیه و بارگیری مجتمع فولاد بوتیای ایرانیان با حضور جمعی از مسوولین محترم راه آهن جمهوری اسلامی ایران (رجا) و مقامات استانی برگزار گردید.
در این مراسم که آقایان دکتر پورمند مدیرعامل شرکت هلدینگ میدکو، مهندس فیروزکوهی مدیرکل راه آهن استان کرمان و مهندس خسروی راد مدیر عامل شرکت فولاد بوتیای ایرانیان حضور داشتند اتصال ریلی مجتمع فولاد بوتیای ایرانیان به خط راه آهن جمهوری اسلامی ایران میسر و گامی بزرگ و موثر در رونق اقتصادی منطقه کرمان برداشته شد.
در مراسم افتتاح آقای دکتر قاسمی مدیر عامل بانک پاسارگاد با اشاره به نامگذاری سایت بوتیا به نام نامی حضرت رسول اکرم (ص) ، فرمودند: افتتاح این پروژه توفیق جدیدی برای اقتصاد ملی رقم می زند.
در سالی که مزین به نام” اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال” است، و در راستای توجه به مسوولیت های اجتماعی، این پروژه در چارچوب توافق اصولی شرکت هلدینگ میدکو با رجا جهت حمل و نقل مواد اولیه و محصولات تولیدی آن با مشارکت اداره راه آهن کرمان و شرکت فولاد بوتیای ایرانیان اجرا شد.
همزمان با برگزاری این مراسم، تجهیزات تخلیه کامیونی بار و تجهیزات جانبی پروژه شامل واگن برگردان، شارژ گندله، تخلیه کنسانتره و باسکول ریلی نیز افتتاح گردید.
شرکت فولاد بوتیای ایرانیان یکی از 17 شرکت زیر مجموعه شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (هلدینگ میدکو) می باشد که در زمینه تولید گندله فعال بوده و در آینده ای نزدیک آهن اسفنجی و انواع مقاطع خاص فولادی را تولید خواهد کرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3855

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.