• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

افزایش بهره وری، با کاهش ۳۲ درصدی توقف‌های زائد قطار‌ها

  • کد خبر : 30240
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴
افزایش بهره وری، با کاهش ۳۲ درصدی توقف‌های زائد قطار‌ها
متخصصان مرکز جهادی راه آهن موفق شدند زمان توقف قطار‌ها در مرز فیزیکی مناطق را 32 درصد کاهش دهند.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از آریا، سعید رسولی، مدیرعامل راه آهن دیروز با بیان اینکه قطار‌ها برای رسیدن به مقصد، باید از چند اداره کل عبورکنند، گفت: متخصصان کارگروه جهادی راه آهن باشناسایی و حذف اقدامات زائد، زمان توقف قطار‌ها برای عبور از اداره کل‌های مختلف را ۳۲ درصد کاهش دادند.
وی با اعلام اینکه مرکز جهادی راه آهن با هدف حذف اقدامات زائد و غیر ضروری واحد‌های مختلف در یک فضای کاری مشترک ایجاد شده است، گفت: افراد متخصصی از اساتید دانشگاه، بازنشستگان، کارکنان راه آهن و گروه‌های دانش بنیان درقالب کارگروه‌های مختلف برای حل مسائل مهم صنعت ریلی با یکدیگر همکاری میکنند.
آقای رسولی افزود: تاکنون ۱۲۶ مسئله به عنوان مسائل اصلی پیش روی توسعه راه آهن شناسایی و ۲۲ کارگروه تشکیل شده است.
مدیرعامل رآه اهن با بیان اینکه در حدود شش ماه گذشته ۱۰ پروژه درکارگروه جهادی راه آهن به نتیجه رسیده است، گفت: کاهش ۲۱ درصدی تقلیل سرعت قطار‌ها ازجمله این ۱۰ پروژه بوده است، که مشخص شد ۱۷ درصد مربوط به خرابی سوزن ها، و ۲۰ درصد به دلیل خرابی خط و وجود قوس بوده است.
آقای رسولی برنامه‌ای شدن حدود ۴۷ درصد قطار‌های باری را، از دیگر موفقیت‌های کارگروه جهادی راه آهن اعلام کرد و گفت: آگاهی صاحبان کالا از وضعیت لحظه به لحظه محموله‌های ارسالی خود در ایستگاه‌های مختلف، و حرکت منظم و به موقع قطار‌های باری ازجمله ویژگی‌های قطار‌های برنامه‌ای باری است که برای فعلان اقتصادی اهمیت ویژه‌ای دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، وی درپایان با تاکید براینکه کار گروه جهادی راه آهن با قدرت درحال پیگیری مشکلات و افزایش بهره وری در صنعت ریلی است، گفت: همه متخصصان و صاحب نظران می‌توانند با مراجعه به شرکت راه آهن، در کارگروه‌های جهادی شرکت کنند

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=30240

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.