• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

افزایش حمل بار ریلی با توسعه ریلی ایران، روسیه، ترکمنستان و قزاقستان

  • کد خبر : 10169
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰
افزایش حمل بار ریلی با توسعه ریلی ایران، روسیه، ترکمنستان و قزاقستان

0 (0)  معاون رئیس کمیته OSJD در تهران مطرح کرد: افزایش حمل بار ریلی با توسعه ریلی ایران، روسیه، ترکمنستان و قزاقستان اهداف سازمان همکاری راه آهن ها در منطقه بر اساس نظر مشتریان و شرایط بازار تعریف شده است. به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، میکاییل وسوالوژسکی معاون رئیس کمیته OSJD […]

0
(0)
 معاون رئیس کمیته OSJD در تهران مطرح کرد:
افزایش حمل بار ریلی با توسعه ریلی ایران، روسیه، ترکمنستان و قزاقستان
اهداف سازمان همکاری راه آهن ها در منطقه بر اساس نظر مشتریان و شرایط بازار تعریف شده است.
به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، میکاییل وسوالوژسکی معاون رئیس کمیته OSJD در یازدهمین کنفرانس بین المللی بار در تهران با بیان این مطلب گفت: برگزاری این اجلاس از سوی ایران کمک می کند تا بتوانیم به اهداف حمل ونقلی سازمان همکاری راه آهن‌ها دست یابیم. وی افزود: حضورشرکت کنندگان در این اجلاس اتفاقی نیست بلکه ایده‌های مشترک سبب شده است تا ما همگی در این کنفرانس حضور یابیم .
معاون رئیس کمیته (OSJD) باتاکید براینکه با فراهم کردن امکانات باید پاسخگوی تجارت جهانی باشم، یاداور شد: استفاده از ظرفیت های موجود و پروژه های جدید در کل قاره از اهداف این سازمان است و ساخت راه آهن در ایران، ترکمنستان، روسیه و قزاقستان کمک بسیار موثری در افزایش تبادلات باری و همگرایی در منطقه و ایجاد بازارهای جدید است.
وی با اشاره به اینکه با اتصال کشورهای منطقه برای تمامی کشورهای منطقه امکانات خوبی به وجود آمده و کریدور شمال و جنوب فعال تر می شود، گفت: ما خواهان توسعه خطوط ریلی، تکمیل کریدورها، اتصال مرزها و خطوط ریلی کانتینری هستیم وامیدواریم بتوانیم در این اجلاس اعضا را با فعالیت (OSJD) بیشتر آشنا کرده و زمینه همکاری را فراهم سازیم.
وی با اشاره به اینکه راه آهن درتمام کشورها ابزار توسعه پایدار و ملی است، افزود: راه آهن نقشی استراتژیک در توسعه اقتصاد همه کشورهای منطقه دارد.
معاون رئیس کمیته OSJD با بیان اینکه در حال حاضر با توسعه‌ صنایع دارای فناوری پیشرفته و ارتباطات اقتصادی در جهان معاصر، اشکال حمل ونقل درحال تغییر است، یادآور شد: توسعه حمل ونقل ریلی باید با توسعه در جهان پیش برود.
وسوالوژسکی با تاکید بر اینکه همه پروژه های (OSJD) به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان و هماهنگی با نظرات آنان طراحی شده است، گفت: این پروژه ها با شرایط بین المللی حمل و نقل ریلی مطابقت دارد.
وی نقش مهم (OSJD) در منطقه را نشات گرفته از شرایط بازار خواند و افزود: تجربه این سازمان در حمل ونقل کانتینری نشان داده که این سازمان ظرفیت خوبی برای تحقق پروژه ها و همکاری نزدیک میان کشورها دارد.

گفتنی است دراین اجلاس دیپلم افتخار(OSJD) به شرکت راه آهن و سعید محمد زاده مدیرعامل راه آهن، قائم مقام و معاونین( حسین عاشوری، بابک احمدی، نوراله بیرانوند ) و شهرام جعفری مدیربازرگانی بین الملل و عباس نظری مدیر کل امور بین الملل راه آهن اهدا شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=10169

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.