• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

افزایش سهمیه قطارهای خراسان شمالی در روزهای آتی

  • کد خبر : 31186
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳
افزایش سهمیه قطارهای خراسان شمالی در روزهای آتی
نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه وجاجرم در مجلس شورای اسلامی از افزایش سهمیه قطارها در روزهای آتی دراستان خبر داد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از  ایسنا،  محمد وحیدی با اشاره به اینکه مسیر راه آهن جاجرم تنها نقطه اتصال خراسان شمالی به خط سراسری ریل کشور است، گفت: مردم مرزی استان جهت تردد با قطار تنها از طریق این شهرستان از مسیر راه آهن کشور بهره مند می شوند که به علت شیوع ویروس کرونا و تغییر برنامه های قطار، سهمیه های خراسان شمالی کاهش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه اگر مردم استان بخواهند تردد با قطار داشته باشند باید هزینه بلیط کامل مبدا و مقصد را پرداخت کنند، افزود: در حال حاضر بیش از ۲۰ قطار در مسیر تهران به مشهد و برعکس تردد می‌کنند که متاسفانه تمام سهمیه های بین راهی تهران به جاجرم در ادامه تا مشهد لغو شده است.

وحیدی با بیان اینکه نیاز است توقف قطارها در جاجرم افزایش پیدا کند خاطر نشان کرد: یکی دیگر از نیازهای مردم استان با توجه به وضعیت اقتصادی نامناسب مردم استان اختصاص سهمیه مناسب برای قطار عادی ۳۸۰ و ۳۸۱ است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در شهرستان صنعتی جاجرم تمام زیرساخت‌های فنی در حوزه راه آهن آماده است، افزود: نیاز است که یک ایستگاه راه آهن با توجه به اهمیت این موضوع برای مردم استان در حوالی مجتمع آلومینا احداث شود.

وحیدی با بیان اینکه شهر سنخواست دارای ایستگاه راه آهن است، تصریح کرد: ایستگاه نقش بزرگی در توسعه و پیشرفت و آبادانی شهر داشته اما متاسفانه راه دسترسی مناسب در مسیر شهر سنخواست تا ایستگاه راه آهن وجود ندارد و نیاز است که مسیر ذکر شده ایجاد و احداث شود.

انتهای پیام

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=31186

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.