• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

افزایش ظرفیت بار محور ریلی یزد تا ٣٠ میلیون تن

  • کد خبر : 18336
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۸:۲۹
افزایش ظرفیت بار محور ریلی یزد تا ٣٠ میلیون تن
داودی، در جلسه ستاد راهبری و اقتصاد مقاومتی که با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، استاندار یزد و... برگزار گردید، از افزایش ظرفیت بار محور ریلی منطقه تا ٣٠ میلیون تن خبر داد.
0
(0)

افزایش ظرفیت بار محور ریلی یزد تا ٣٠ میلیون تن

مدیر کل راه آهن یزد در جلسه ستاد راهبری و اقتصاد مقاومتی که با حضور دکتر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، استاندار ، معاونین استاندار و برخی از مدیران کل سازمان ها ، نهادها و شرکت های دولتی استان برگزار گردید، از افزایش ظرفیت بارمحور ریلی منطقه تا ٣٠ میلیون تن خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن یزد، سید مصطفی داودی ‌در جلسه مذکور به بحث پیرامون پروژه های احداث خط دوم بافق – ارژنگ و خطوط ریلی یزد – اقلید و مزایای اجرا و بهره برداری آن پرداخت و گفت : با احداث خط دوم بافق _ ارژنگ ، ظرفیت حمل بار محور از ۱۵ میلیون تن به ۳۰ میلیون تن و افزایش ظرفیت جابجایی مسافر به بیش از سه و نیم میلیون نفر در سال خواهد رسید.
مدیر کل راه آهن یزد افزود، از جمله دیگر مزایای این طرح، افزایش سرعت قطارهای مسافری تا ۱۶۰ کیلومتر در ساعت و سرعت قطارهای باری تا ۱۲۰ کیلومتر در ساعت و همچنین کاهش زمان سیر قطارهای مسافری از ۷ ساعت به چهار و نیم ساعت و قطارهای باری از ۱۸ ساعت به ۱۲ ساعت خواهد بود.
داودی افزود: افزایش بار محوری از ۲۵ تن به ۳۰ تن، ایجاد ۱۵۵ فرصت شغلی مستقیم و نیز صرفه جویی سالانه ۴۱ میلیارد تومان بابت کاهش آلاینده ها از دیگر مزایای این طرح می باشد.
مدیر کل راه آهن منطقه یزد، در تشریح مزایای مهم احداث خطوط ریلی یزد – اقلید، به کاهش ۳۰۰ کیلومتری مسیر شیراز -مشهد و اتصال مثلث یزد – شیراز – اصفهان اشاره نمود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=18336

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.