• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

افزایش قابل توجه جابجایی بار در ۴ ماهه نخست سال جاری در قم

  • کد خبر : 28902
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
افزایش قابل توجه جابجایی بار در ۴ ماهه نخست سال جاری در قم
مدیر کل راه آهن قم از رشد ۸۹ درصدی تناژ بارگیری و همچنین ۱۹۹ درصدی تناژ تخلیه در اداره کل راه آهن در ۴ ماهه نخست سال جاری خبر داد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن قم ، محسن اعتماد  با تاکید بر برنامه ریزی های صورت گرفته  گفت : در ۴ ماهه اول سال جاری شاهد افزایش چشمگیر در بخش تخلیه و تناژبارگیری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم ،و با تخلیه ۱۸۳ هزارتن بار رشد ۱۹۹  درصدی و نیز با بارگیری نیز با بارگیری ۸۹ هزار و ۵۰۰ تن شاهد رشد ۸۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل در این حوزه بودیم.

 

وی همچنین تن کیلومتر مرزی ۴ ماهه سال ۹۸ را ۲۹۹ میلیون تن دانست و خاطر نشان کرد:با افزایش چشم گیری که در حوزه تخلیه و بارگیری در ۴ ماهه نخست سال جاری در این اداره کل شاهد هستیم تن کیلومتر مرزی ۴ ماهه سال ۹۹ با افزایش ۳۸ درصدی به ۳۸۳ میلیون تن کیلومتر رسیده است که بهره وری لکوموتیو نیز ۲۳ درصد رشد را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

 

مدیر کل راه آهن قم با اشاره به عمده کالاهای صادراتی بارگیری شده و نیز وارداتی تخلیه شده در این منطقه اظهار داشت:کالاهای بارگیری شده صادراتی نظیر کاشی،گرانول و سنگ بود همچنین در بحث واردات نیز سنگ سرب،موز و کود شیمیای از کشور ترکیه می باشد که در این منطقه تخلیه شده است.

 

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=28902

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.