• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

افزایش قابل توجه در تناژ بارگیری راه آهن فارس طی یک سال گذشته

  • کد خبر : 4270
  • ۰۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
افزایش قابل توجه در تناژ بارگیری راه آهن فارس طی یک سال گذشته

0 (0) افزایش قابل توجه در تناژ بارگیری راه آهن فارس طی یک سال گذشته غلامحسين ولدي مديركل راه آهن فارس از بارگیری و حمل 74 هزار و 216 تن محموله در 12 ماهه سال 96 که یک رکورد جدید در عملکرد راه آهن فارس محسوب می شود خبر داد. به گزارش روابط عمومی راه […]

0
(0)

افزایش قابل توجه در تناژ بارگیری راه آهن فارس طی یک سال گذشته
غلامحسين ولدي مديركل راه آهن فارس از بارگیری و حمل 74 هزار و 216 تن محموله در 12 ماهه سال 96 که یک رکورد جدید در عملکرد راه آهن فارس محسوب می شود خبر داد.
به گزارش روابط عمومی راه آهن فارس:
غلامحسین ولدی در این باره گفت: با برنامه های معرفی شده در خصوص جذب بار و عملیاتی شدن جابجایی گندم از سیلوی سیوند و هم چنین جابجایی محصولات شرکت خودروسازری سایپا از بار انداز ایستگاه راه آهن شیراز در انتهای سال 96 شاهد افزایش قابل توجهی در تناژ بارگیری و تخلیه در این اداره کل هستیم.
وی افزود : در سال 96 بیش از 74 هزار تن بار بوسیله 1174 دستگاه واگن در شبکه ریلی فارس جابجا شده است که نسبت به سال 95 در تناژ بارگیری بیش از 850 درصد و در تعداد واگن بارگیری شده 600 درصد رشد را نشان می دهد.
ولدی تصریح کرد: راه آهن فارس با ثبت این رکورد که در تاریخ چند ساله تأسیس این اداره کل نیز بی سابقه است در تن کیلومتر مبدأ مقصد میزان 73 میلیون و 810 هزار و 897 تن کیلومترعملکرد داشته است و نشانگر رشد 648 درصدی نسبت به سال 95 است.
مدیر کل راه آهن فارس ادامه داد:هم چنین در سال 96 در بخش مسافری بیش از 430 هزار نفر مسافر با استفاده از قطار از استان فارس به مسیرهای تهران و مشهد و ایستگاههای بین راهی به صورت رفت و برگشت مسافرت کرده اند که نشانگر رشد 3.86 درصدی نسبت به سال 95 است.
ولدی مناسب سازی ساعت حرکت قطارها را در رشد جابجایی مسافر موثر دانست و گفت: در سال گذشته با تغییر ساعت حرکت قطارها شاهد استقبال خوب مسافران از قطارهای شیراز بودیم در تلاش هستیم که با مساعدت راه آهن ج.ا.ا مجددا این کار انجام شود که بدون شک در افزیش جابجایی مسافر در سال 97 گام موثری خواهد بود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4270

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.