• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

افزایش ۱۳ درصدی مسافر در حمل‌ و نقل ریلی راه‌آهن زاگرس

  • کد خبر : 7046
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۷:۰۲
افزایش ۱۳ درصدی مسافر در حمل‌ و نقل ریلی راه‌آهن زاگرس

0 (0) افزایش ۱۳ درصدی مسافر در حمل‌ و نقل ریلی راه‌آهن زاگرس مهرداد انصاری اظهار داشت: شهرستان اندیمشک یکی از مهم‌ترین شهرهای استان خوزستان از لحاظ دسترسی به خطوط ریلی و خدمات راه آهن بوده و نقشی مهم در جابه‌جایی کالا و مسافر استان دارد. وی افزود: به همین جهت و با پیگیری و […]

0
(0)

افزایش ۱۳ درصدی مسافر در حمل‌ و نقل ریلی راه‌آهن زاگرس
مهرداد انصاری اظهار داشت: شهرستان اندیمشک یکی از مهم‌ترین شهرهای استان خوزستان از لحاظ دسترسی به خطوط ریلی و خدمات راه آهن بوده و نقشی مهم در جابه‌جایی کالا و مسافر استان دارد.

وی افزود: به همین جهت و با پیگیری و همکاری مسئولان محلی و استانی در شهرستان، شاهد توسعه خدمات این حوزه و تأمین رضایت شهروندان از اجرای طرح‌های اداره کل راه آهن زاگرس و در حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی هستیم.

مدیرکل راه آهن زاگرس با اشاره به نقش گردشگری در توسعه اقتصادی شهرستان اندیمشک و استان خوزستان، جایگاه راه آهن در توسعه خدمات این حوزه را مهم دانست و عنوان کرد: راه اندازی قطار گردشگری در ایام نوروز امسال، یکی از این اقدامات صورت گرفته با هدف توسعه گردشگری شمال خوزستان بود که در شهرستان اجرا با استقبال شهروندان روبه‌رو شد.

وی با بیان این که با پیگیری‌های صورت گرفته دو رام قطارجدیدشوشتر-تهران و محلی اندیمشک-دورود راه اندازی شده است، گفت: با راه اندازی این رام‌ها، خدمات مورد نیاز شهروندان تأمین و مسافران با سهولت بیشتری از امکانات راه‌آهن زاگرس استفاده و رضایت آنان از طرح‌های این حوزه بیش از گذشته، تأمین می‌‌شود.

انصاری با بیان این کاهش زمان تأخیر و سیر قطارها یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته برای تأمین رضایت شهروندان و سهولت شهروندان است ادامه داد: بهسازی فضای ایستگاه‌های مسافری و احداث سکوهای نیم ایستگاه از جمله دیگر خدماتی است که در شهرستان اندیمشک و مجموعه اداره کل راه آهن زاگرس در این مدت، اجرا شده است.

مدیرکل راه آهن زاگرس با اشاره به این که افزایش کیفیت خدمات‌دهی قطارها یک نیاز و ضرورت مهم است و به همین جهت، طرح‌های مختلفی امسال و در اداره کل راه آهن زاگرس طراحی و به اجرا می‌رسد، افزود: بهره‌برداری از خطوط جدید دو بلاک اندیمشک –سبزآب-شوش به طول ۳۰ کیلومتر، یکی از اقدامات مهم اداره کل راه آهن زاگرس است که در این مدت اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

وی بازسازی خطوط سه بلاک شمالی راه آهن زاگرس به طول ۴۵ کیلومتر را یکی دیگر ازطرح‌های مهم اداره کل راه آهن زاگرس در این مدت دانست و بیان کرد: میزان جابجایی مسافر و استفاده شهروندان از خدمات ریلی اداره کل راه آهن زاگرس به نسبت سال گذشته، ۱۳ در صد افزایش داشته است.

انصاری با بیان این که بهار سال گذشته ۱۱۶۱۷۴ نفر مسافر توسط اداره کل راه آهن زاگرس جابجا شده‌اند، گفت: میزان جابجایی مسافر و استفاده شهروندان از خدمات اداره کل راهآهن زاگرس در سه ماه ابتدایی امسال ۱۳۰۶۹۹ بوده و این مسافران از خدنات اداره کل راه آهن زاگرس در این مدت، برخوردار شده اند.

وی با اشاره به این که راه آهن در کاهش هزینه‌های شهروندان و توسعه خدمات اجتماعی نقش و جایگاهی مهم دارد، عنوان کرد: به زودی و با اجرای طرح‌های مختلف و با همکاری مسئولان محلی و استانی خدمات این حوزه در شهرستان اندیمشک و اداره کل راه آهن زاگرس بیش از گذشته تامین و تقویت می‌شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=7046

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.