• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

افزایش ۱۵ درصدی بارگیری در راه آهن شمالشرق ۲

  • کد خبر : 610
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷

0 (0) افزایش ۱۵ درصدی بارگیری در راه آهن شمالشرق ۲ طی شش‌ماهه نخست امسال قطار باری مدیركل راه آهن شمالشرق ۲ گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۱۱۳ هزار و ۱۱۸ تن كالا بارگیری و حمل شده كه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است. به گزارش پایگاه […]

0
(0)

افزایش ۱۵ درصدی بارگیری در راه آهن شمالشرق ۲ طی شش‌ماهه نخست امسال

قطار باری مدیركل راه آهن شمالشرق ۲ گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۱۱۳ هزار و ۱۱۸ تن كالا بارگیری و حمل شده كه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، محمدرضا قربانی افزود: در این مدت از حوزه ریلی این اداره كل ۸۶ هزار و ۷۲۰ تن كالای داخلی بارگیری و حمل و ۹۴۲۵ تن بار در این ناحیه تخلیه شده كه بارگیری داخلی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷۳ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در سال جاری مجموع بار حمل شده بین المللی ۲۵ هزار و ۱۸۶ تن بوده است كه توسط ۴۱۱ دستگاه واگن در منطقه شمالشرق ۲ و از طریق مرز ریلی اینچه برون حمل شده است. این مقدار شامل ۲۱۴۷ تن محموله ترانزیتی، ۱۱۰۸۳ تن محموله صادراتی و ۱۱۹۵۶ تن محموله وارداتی بوده است.

قربانی تصریح كرد: میزان تن كیلومتر مرزی نیز در سال جاری ۹ میلیون و ۹۵۰ هزار و ۶۸۹ بوده كه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد افزایش نشان می دهد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=610

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.