• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

افزایش ۲۰درصدی قیمت بلیت قطار هنوز نهایی نشده؛ وزیر باید امضا کند

  • کد خبر : 27112
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
افزایش ۲۰درصدی قیمت بلیت قطار هنوز نهایی نشده؛ وزیر باید امضا کند
یک مقام آگاه در وزارت راه و شهرسازی گفت: مصوبه شورای عالی ترابری درخصوص افزایش قیمت بلیت قطار هنوز نهایی نشده و باید به تصویب وزیر برسد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از تسنیم ، یک مقام آگاه در وزارت راه و شهرسازی گفت: شورای عالی ترابری با توجه به افزایش شدید هزینه‌های نگهداری و تعمیرات تجهیزات و دستگاه‌های ریلی با افزایش متوسط ۲۰ درصدی قیمت بلیت قطار‌های مسافری و ۵۰ درصدی قطار‌های حومه‌ای موافقت کرده است، اما این امر، هنوز نهایی نشده و برای تائید نهایی، باید به تائید وزیر راه و شهرسازی برسد.

وی اضافه کرد: ممکن است وزیر با استفاده از اختیارات قانونی خود با بخشی از این مصوبه موافقت نکرده و یا بخشی از آن را تائید نکند به همین دلیل از ذینفعان درخواست می‌کنیم تا زمان ابلاغ مصوبه از گمانه زنی پرهیز کنند.

این مقام آگاه در وزارت راه تصریح کرد: در صورت تایید نهایی، قیمت‌های جدید از ابتدای تیر ماه اعمال می‌شود.

پیشتر، محمد رجبی مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا، خبر از افزایش قطعی قیمت‌ها با مصوبه شورای عالی ترابری کشور در جلسه ششم خرداد خود داده بود که بدنبال پیشنهاد انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی برای افزایش ۴۰ درصدی قیمت بلیت‌های قطار، این شورا با افزایش ۲۰ درصدی بلیت قطار‌های عادی و ۵۰ درصدی قطار‌های حومه‌ای موافقت کرده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=27112

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.