• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

افزایش 3 برابری بودجه راه آهن خراسان جنوبی

  • کد خبر : 13288
  • ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۷:۰۶
افزایش 3 برابری بودجه راه آهن خراسان جنوبی

0 (0) افزایش 3 برابری بودجه راه آهن خراسان جنوبی رئیس مجمع نمایندگان استان گفت: بودجه راه آهن خراسان جنوبی در لایحه بودجه سال 98 سه برابر افزایش یافته است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، رئیس مجمع نمایندگان استان گفت: بودجه راه آهن خراسان جنوبی در لایحه بودجه سال 98 سه برابر افزایش […]

0
(0)

افزایش 3 برابری بودجه راه آهن خراسان جنوبی

رئیس مجمع نمایندگان استان گفت: بودجه راه آهن خراسان جنوبی در لایحه بودجه سال 98 سه برابر افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، رئیس مجمع نمایندگان استان گفت: بودجه راه آهن خراسان جنوبی در لایحه بودجه سال 98 سه برابر افزایش یافته است.

فلاحتی با اشاره به اینکه در لایحه بودجه سال آینده 16 میلیارد تومان برای راه آهن استان پیش بینی شده گفت: مجمع نمایندگان استان پیگیر این موضوع است تا با جابجایی ارقام دیگر در بودجه، سهم اعتبارات راه آهن را در سال آینده افزایش یابد.

رئیس مجمع نمایندگان استان همچنین به برخی مشکلات ماده های واحده لایحه بودجه سال 98 برای استان اشاره کرد و گفت: این ماده های واحده در صورت تصویب برای مردم استان مشکل ایجاد خواهد کرد که تلاش می کنیم از راههای قانونی، جلوی آنها را بگیریم.

وی همچنین به سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در هفته آینده به استان اشاره کرد و گفت: این سفر دوشنبه 17 دیماه انجام می شود که فرصت مغتنمی برای شرکتهای دانش بنیان،مراکز رشد و پارک علم و فناوری است تا از این ظرفیت استفاده کنند و شاهد اشتغال بیشتر در این حوزه ها باشیم.

فلاحتی همچنین از سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بهمن امسال خبر داد و گفت:در این سفر مسایل و مشکلات بازارچه های مرزی به ویژه بازارچه های تعطیل شده بررسی خواهد شد.

وی همچنین به تلاشها برای بازگشایی بازارچه مرزی یزدان شهرستان زیرکوه هم اشاره کرد و افزود:زیر ساختهای مناسب برای بازگشایی بازارچه یزدان فراهم شده و از زمان آمدن استاندار جدید، کارهای خوبی در این بازارچه انجام شده که امیدواریم با سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به استان، شاهد راه اندازی دوباره بازارچه یزدان باشیم.

فلاحتی در خصوص معرفی فرمانداران جدید شهرستانهای زیرکوه و سرایان هم افزود:متاسفانه چندین ماه است که این شهرستانها با سرپرست اداره می شوند که طبق آخرین خبرها، با تلاش استاندار فرمانداران جدید به وزارت کشور معرفی شده اند و آقای معتمدیان هم در سفر به تهران پیگیر این موضوع هستند تا هر چه زودتر فرمانداران جدید معرفی شوند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=13288

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.