• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

افزایش 30 درصدی سفرهای ریلی

  • کد خبر : 9025
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱
افزایش 30 درصدی سفرهای ریلی

0 (0)  افزایش 30 درصدی سفرهای ریلی با گران شدن بلیت هواپیما میزان استقبال از قطارهای مسافری تا 30 درصد بیش از حالت فعلی بالاتر رفته و پیش‌بینی می‌شود که این روند هم‌چنان ادامه داشته باشد. تین‌نیوز | با افزایش قیمت بلیت هواپیما، تقاضا برای سفرهای ریلی افزایش یافت. به گزارش تین‌نیوز، مدیرعامل شرکت رجا در […]

0
(0)

 افزایش 30 درصدی سفرهای ریلی

با گران شدن بلیت هواپیما میزان استقبال از قطارهای مسافری تا 30 درصد بیش از حالت فعلی بالاتر رفته و پیش‌بینی می‌شود که این روند هم‌چنان ادامه داشته باشد.

افزایش 30 درصدی سفرهای ریلی
تین‌نیوز | با افزایش قیمت بلیت هواپیما، تقاضا برای سفرهای ریلی افزایش یافت.

به گزارش تین‌نیوز، مدیرعامل شرکت رجا در این‌باره به خبرنگار ما گفت: گران شدن قیمت بلیت‌ هواپیما بر تعدد مسافرت‌های ریلی تاثیرگذار بوده اما به موازات همه مسیرهای هوایی در کشور، مسیر ریلی وجود ندارد.

محمد رجبی اضافه کرد: بازبینی دو هفته‌ای واگن‌های بالای 30 سال نیز مزید بر علت بوده و منجر به عدم  امکان برنامه‌ریزی درست مسافران شد. چراکه مسافران معمولا از دو هفته قبل بلیت می‌گیرند و ما در برخی از این بازه‌های زمانی مشغول انجام بازرسی‌های راه‌آهن بودیم.

رجبی تاکید کرد: بنابراین اگرچه گران شدن بلیت ناوگان هوایی بر افزایش تقاضا برای انجام سفر ریلی موثر بوده اما این امکان در شرکت رجا با موانعی مواجه بوده است.

این در حالی است که علی کاظمی‌منش مدیرکل نظارت بر خدمات مسافری راه‌آهن از انجام تمهیدات بیش‌تر در جهت تامین رفاه حال مسافران ریلی کشور خبر داده است.

وی تاکید کرد: با گران شدن بلیت هواپیما میزان استقبال از قطارهای مسافری تا 30 درصد بیش از حالت فعلی بالاتر رفته و پیش‌بینی می‌شود که این روند هم‌چنان ادامه داشته باشد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=9025

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.