• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

اقدامات متروی تهران در تمامی ایستگاه ها، اماکن و قطارهای مترو با هدف پیشگیری از شیوع کرونا

  • کد خبر : 24860
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
اقدامات متروی تهران در تمامی ایستگاه ها، اماکن و قطارهای مترو با هدف پیشگیری از شیوع کرونا
همه اماکن و ناوگان ریلی متروی تهران برای پیشگیری از شیوع ویروس واگیردار کرونا ضدعفونی شدند.
0
(0)

به گزارش سایت اختصاصی ریل نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، جلسات کارشناسی و مدیریتی مشترکی برای نحوه نظافت و مقابله با شیوع ویروس کرونا در ایستگاه‌ها و قطارها با همکاری اداره‌کل پیشگیری و‌ مبارزه با بیماری های واگیر وزارت بهداشت و درمان، اداره کل بهداشت محیط و مدیران و کارشناسان شهر سالم شهرداری تهران، معاون حمل ونقل و ترافیک، مدیر عامل، معاونان و مدیران شرکت بهره برداری متروی تهران برگزار شد.

در پایان این جلسات فرنوش نوبخت گفت: شرکت بهره برداری متروی تهران ضدعفونی تمامی اماکن و قطارهای مسافری را در راس برنامه های اصلی خود قرار داده و در این جلسه گزارشی از عملکرد پیشگیرانه طی یک ماه گذشته ارائه داد.

نوبخت تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی دستور العمل های جدیدی از سوی وزارت بهداشت برای شرکت بهره برداری متروی تهران ابلاغ شد. وی ادامه داد: ضدعفونی واگن‌ها، اماکن و ایستگاه‌های مترو از بهمن ماه سال جاری با توجه به شیوع بیماری کرونا با حساسیت و دقت بیشتری روزانه انجام می شود و بر اساس برنامه ریزی انجام شده مواد ضدعفونی کننده برای راهبران و مرکز فرمان تهیه شده و برای پنج هزار پرسنل امور ایستگاه ها مطابق پروتکل ملی که برای صیانت از پرسنل داریم مواد ضدعفونی کننده تهیه گردیده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی آب خوری ها تا اطلاع ثانوی جمع آوری می شوند گفت: دستگاه های تهویه قطارها نیز ثابت می شوند و هندریل پله برقی نیز به طور مرتب ضدعفونی می شوند.

نوبخت در پایان گفت: موضوع سلامت شهروندان و مسافران از اولویت‌های مدیریت شهری است و امیدواریم با اقدام های پیشگیرانه بتوانیم آسودگی خاطر آنان را فراهم کنیم.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=24860

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.