• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

امسال در جابجایی مسافر، ۱۴ درصد افزایش داشته ایم

  • کد خبر : 14625
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
امسال در جابجایی مسافر، ۱۴ درصد افزایش داشته ایم

0 (0) معاون مسافربری شرکت راه آهن کشور: امسال در جابجایی مسافر، ۱۴ درصد افزایش داشته ایم معاون مسافری شرکت راه آهن کشور در ملایر گفت : امسال نسبت به سال قبل ۱۴ درصد رشد جابجایی مسافر داشته ایم که ۲۶۲ میلیون نفر بوده است. آقای موسوی در نشست بررسی مشکلات راه آهن ملایر با […]

0
(0)

معاون مسافربری شرکت راه آهن کشور:
امسال در جابجایی مسافر، ۱۴ درصد افزایش داشته ایم
معاون مسافری شرکت راه آهن کشور در ملایر گفت : امسال نسبت به سال قبل ۱۴ درصد رشد جابجایی مسافر داشته ایم که ۲۶۲ میلیون نفر بوده است.

آقای موسوی در نشست بررسی مشکلات راه آهن ملایر با اعلام این خبر افزود : برای ایام نوروز از ۱۶ و ۱۷ بهمن پیش فروش ۳۰ درصد بلیط ها انجام شده و برای ۷۰ درصد باقی مانده نیز مسافران می توانند از طریق سایت راه آهن وخرید اینترنتی ویا یکی از ۱۸۰۰ مرکز فروش مجاز راه آهن بلیط تهیه کنند.
او ادامه داد : امسال برای اولین بار قطارها را رتبه بندی کردیم و بر اساس رتبه بندی قیمت گذاری ها انجام می شود.
عضو هیات مدیره راه آهن کشور هم با بیان این که نقش راه آهن در اقتصاد ملی و کشور مهم است گفت : راه آهن در صرف جویی سوخت ، کاهش تلفات جاده ای ، کاهش آلودگی هوا وترافیک نقش مهمی دارد.
آقای رسولی افزود : در کشور حدود ۱۱ هزار کیلومتر شبکه راه آهن مناسب داریم و ایستگاههای ما در کل کشور باید خوب و عالی باشد و این در دستور کار ما قرار دارد. .
او خاطرنشان کرد : همه واگنهای ۴۵ تا ۵۰ سال از گردونه ریلی خارج و واگن های بالای ۳۰ سال بازسازی شده اند .
عضو هیات مدیره راه آهن کشور ادامه داد : تدابیر ما در سرعت مسیر همدان- تهران و همدان- ملایر باید افزایش یابد که در این زمینه از سرمایه گذاران در حوزه راه آهن استقبال می کنیم وبرای آنان بسته های حمایتی در نظر گرفته ایم .
رسولی افزود : ملایر علاوه بر جابجایی مسافر باید حمل کالا هم با توجه به پتانسیلهای زیادی که در این شهر وجود دارد داشته باشد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=14625

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.