• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

امضا قرارداد‌های همکاری میان شرکت راه‌آهن و سازمان بنادر در روزهای آینده/ بندر شهید رجایی زیرساخت‌های مناسبی در زمینه حمل‌و‌نقل ریلی دارد

  • کد خبر : 17802
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
امضا قرارداد‌های همکاری میان شرکت راه‌آهن و سازمان بنادر در روزهای آینده/ بندر شهید رجایی زیرساخت‌های مناسبی در زمینه حمل‌و‌نقل ریلی دارد

0 (0) امضا قرارداد‌های همکاری میان شرکت راه‌آهن و سازمان بنادر در روزهای آینده/ بندر شهید رجایی زیرساخت‌های مناسبی در زمینه حمل‌و‌نقل ریلی دارد مدیرعامل شرکت راه‌آهن با بیان اینکه «بندر شهید رجایی زیرساخت‌های مناسبی در زمینه حمل‌و‌نقل ریلی دارد» گفت: در جلساتی که روزهای پیش رو با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی برگزار می‌شد، […]

0
(0)

امضا قرارداد‌های همکاری میان شرکت راه‌آهن و سازمان بنادر در روزهای آینده/ بندر شهید رجایی زیرساخت‌های مناسبی در زمینه حمل‌و‌نقل ریلی دارد

مدیرعامل شرکت راه‌آهن با بیان اینکه «بندر شهید رجایی زیرساخت‌های مناسبی در زمینه حمل‌و‌نقل ریلی دارد» گفت: در جلساتی که روزهای پیش رو با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی برگزار می‌شد، قراردادها و برنامه همکاری جدیدی میان دو دستگاه امضا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی سعید رسولی در بازدید از بندر شهید رجایی با تاکید بر استفاده بهینه تر از شبکه ریلی و ظرفیت های اقتصادی “ریل بندر” اظهار داشت: بخش مهمی از برنامه‌های شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی، در زمینه توسعه ترانزیت و بنادر ریل‌پایه است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بندر شهید رجایی زیرساخت‌های مناسبی در زمینه حمل‌و‌نقل ریلی دارد، افزود: در جلساتی که روزهای پیش رو با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی برگزار می‌شد، قراردادها و برنامه همکاری جدیدی میان دو دستگاه به امضا می‌رسد.

رسولی تصریح کرد: موقعیت راهبردی ایران و قرار گرفتن آن در کریدورهای شمال-جنوب و شرق به غرب، همیشه کشورمان را در مسیر گذر محموله های ترانزیتی قرار داده است.

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه شرکت راه آهن عضو شورای حمل‌و‌نقل کشورهای مشترک المنافع (CIS) است گفت: ارتقای جایگاه منطقه ای ایران، باعث توسعه و تسهیل جابجایی کالا و ترانزیت بین ایران و کشورهای حوزه CIS و همچنین مسیرهای اروپا و چین خواهد شد. همچنین تفاهمنامه خوبی با کشور “ترکیه” به امضا رسیده است.

رسولی تاکید کرد: تمام کشورهای منطقه به ویژه حوزه جغرافیایی CIS از خلیج فارس بهره می‌برند و نیازمند ارتباط با بنادر ایرانی واقع در کرانه این آبراهه مهم و راهبردی در عرصه تجارت بین‌الملل هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با تسهیل مقررات، هماهنگی هر چه بیشتر و بهبود شرایط تعرفه‌ای در مسیرهای ترانزیتی، سهم کشورمان از بازار ترانزیت منطقه افزایش یابد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=17802

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.