• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

اهدا عنوان تنها واحد خدماتي سبز به شركت بهره برداري متروي تهران و حومه

  • کد خبر : 14099
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
اهدا عنوان تنها واحد خدماتي سبز به شركت بهره برداري متروي تهران و حومه

0 (0) براي سومين سال متوالي اهدا عنوان تنها واحد خدماتي سبز به شركت بهره برداري متروي تهران و حومه شرکت بهره برداری متروي تهران و حومه براي سومين سال متوالي عنوان تنها واحد خدماتي سبز استان البرز را كسب و موفق به دريافت لوح تقدير و تنديس سيمين بيستمين همايش ملي صنايع واحدهاي خدماتي […]

0
(0)

براي سومين سال متوالي

اهدا عنوان تنها واحد خدماتي سبز به شركت بهره برداري متروي تهران و حومه

شرکت بهره برداری متروي تهران و حومه براي سومين سال متوالي عنوان تنها واحد خدماتي سبز استان البرز را كسب و موفق به دريافت لوح تقدير و تنديس سيمين بيستمين همايش ملي صنايع واحدهاي خدماتي سبز در كشور گرديد. 

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه کسب اين افتخار نشان دهنده توجه و اقدام های عملی اين شرکت در راستای حفاظت از محيط زيست است.

گفتني است با اقدام های انجام شده در يك سال گذشته شركت بهره برداري متروي تهران و حومه برای سومين سال متوالی و اين بار به دليل انجام فعاليت هاي زيست محيطي كه مربوط به بررسي فرآيندهاي شركت بهره برداري متروي تهران و حومه به ويژه فرآيندهاي جاري، عملياتي و زيست محيطي در تمامي قسمت هاي ايستگاه ها و پايانه مهرشهر، انجام شده به شركت بهره برداري متروي تهران و حومه اهدا شد.

لازم به توضیح است اين جایزه بزرگترین و مهمترین جایزه محیط زیستی کشور است که هرسال در این همایش باهدف ترویج فرهنگ زیست محیطی توسط سازمان محیط زیست اهدا می‌شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=14099

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.