• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

اولین قطار “بستان آباد-مشهد” از شنبه آینده اعزام می‌شود

  • کد خبر : 22365
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
اولین قطار “بستان آباد-مشهد” از شنبه آینده اعزام می‌شود
مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: پیش بینی کرده‌ایم که فروش بلیط بستان آباد-مشهد از امروز آغاز شود و اولین قطار بستان آباد-مشهد نیز از شنبه آینده اعزام می‌شود.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از ایسنا،سعید رسولی در حاشیه مراسم افتتاحیه راه آهن میانه-بستان آباد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: قبل از این پروژه، همدان، کرمانشاه، رشت و ارومیه به شبکه ریلی متصل شد و امروز مسیر جدید تهران- تبریز با فاصله زمانی چهار ساعت کم‌تر از مسیر قبلی افتتاح می‌شود.

وی افزود: در ادامه انجام عملیات بهسازی خط و باقی مانده کارها زمان سیر قطار تبریز-تهران بیش از پنج ساعت کاهش خواهد یافت و این خدمتی برای مردم این منطقه است.

وی با اشاره به رسم حسنه در مراسم‌های افتتاح خطوط راه آهن قطار گفت: اولین خطار همیشه حامل خانواده معظم شهدا بوده و این خط نیز با حضور خانواده‌های شهدا افتتاح می‌شود.

رسولی بیان کرد: برای قطار اول، ۲۰۰ نفر ظرفیت پیش‌بینی کرده بودیم که تا الان حدود ۱۶۰ نفر از خانواده شهدا سوار بر قطار هستند و به مشهد مقدس سفر می‌کنند.

وی اظهار کرد: در هفته سه قطار در این مسیر تردد خواهد داشت و برای این مسیر یک قطار شش تخته بازسازی شده که اولین سیرش را به مشهد خواهد داشت.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=22365

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.