• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

اولین مرحله واکسیناسیون سراسری کارکنان شرکت راه‌آهن آغاز شد

  • کد خبر : 32559
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸
اولین مرحله واکسیناسیون سراسری کارکنان شرکت راه‌آهن آغاز شد
هم‌زمان با عید سعید غدیر، اولین مرحله واکسیناسیون سراسری کارکنان خانواده بزرگ راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت راه‌آهن، با هماهنگی‌های انجام گرفته بین شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و پس از تأیید وزیر بهداشت، مقرر شد تا ۵۰ هزار دوز واکسن کرونا  به کارکنان خانواده بزرگ شرکت راه‌آهن تخصیص یابد.
در نخستین اقدام، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان رضوی و مرکز بهداشت ثامن مشهد مقدس، واکسیناسیون ۷۴ نفر از کارکنان مرتبط با قطارهای بخش مسافری انجام شد.
در نوبت اول مشخصات شناسنامه‌ای ۲۳ هزار و ۴۴۶ نفر از کارکنان خانواده بزرگ راه‌آهن، به معاونت بهداشت، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ارسال شد.
همچنین با هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت بهداشت نیز مقرر شد تا تمامی کارکنان خانواده بزرگ شرکت راه‌آهن واکسینه شوند و بر این اساس فهرست نوبت دوم و نهایی شاغلان این صنعت نیز به‌زودی به وزارت بهداشت ارسال خواهد شد.
با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی کارکنان، موضوع تخصیص اولویت در انجام واکسیناسیون کووید ۱۹ از ابتدای شروع واکسیناسیون سراسری در کشور از سوی شرکت راه‌آهن مورد توجه و پیگیری قرار گرفت.
در آخرین اقدام چندی پیش مدیرعامل راه آهن طی نامه ای خطاب به سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار واکسیناسیون سراسری خانواده بزرگ راه‌آهن شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=32559

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.