• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

اولین پل راه آهن مواصلاتی چین و روسیه به یکدیگر متصل شد.

  • کد خبر : 15937
  • ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱
اولین پل راه آهن مواصلاتی چین و روسیه به یکدیگر متصل شد.

0 (0) اتصال راه آهن چين و روسيه اولین پل راه آهن مواصلاتی در حال احداث چین و روسیه به یکدیگر متصل شد. به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيمابه نقل از شبکه تلویزیونی سی سی تی وی چین, دو قسمت از اولین پل راه آهن مشترک چین و روسیه روز سه شنبه به یکدیگر […]

0
(0)

اتصال راه آهن چين و روسيه

اولین پل راه آهن مواصلاتی در حال احداث چین و روسیه به یکدیگر متصل شد.

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيمابه نقل از شبکه تلویزیونی سی سی تی وی چین, دو قسمت از اولین پل راه آهن مشترک چین و روسیه روز سه شنبه به یکدیگر متصل شد. این پل 2 هزار و 215 متر طول دارد که هزار و 886 متر و 45 سانتیمتر آن در چین و 328 هزار و 57 متر آن در خاک روسیه قرار دارد. 

پل بر روی رود هیلونگ جیانگ که در روسیه به نام رود آمور شناخته می شود احداث شده و شهر تونگجیانگ در استان شمال شرقی هیلونگ جیانگ چین را به منطقه خودمختار اوبلاست در روسیه متصل می کند.
چین احداث پل را در ژوئن سال 2014 آغاز و در اکتبر 2018 به پایان رساند و روسیه احداث بخش خود را در ژوئن سال 2016 آغاز کرد. 
احداث این پل در راستای اجرای طرح های همکاری مهم دو کشور چین و روسیه از جمله ابتکار جاده و کمربند صورت گرفت. انتظار می رود پل راه آهن چین و ورسیه که در جولای سال 2019 به بهره برداری می رسد به کانال بین المللی حمل و نقل با حجم انتقال سالیانه 21 میلیون تن کالا تبدیل شود. زغال سنگ, کودهای معدنی, سنگ آهن و الوار از جمله کالاهایی هستند که از طریق این پل راه آهن جابجا خواهند شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=15937

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.