• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
4

ایجاد انقلاب در راه آهن با استفاده از سرمایه های سرمایه گذاران و نقدینگی های سرگردان در کشور

  • کد خبر : 12112
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴
ایجاد انقلاب در راه آهن با استفاده از سرمایه های سرمایه گذاران و نقدینگی های سرگردان در کشور

0 (0) عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خبر داد؛ ایجاد انقلاب در راه آهن با استفاده از سرمایه های سرمایه گذاران و نقدینگی های سرگردان در کشور عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: برای ورود سرمایه گذاران به حوزه ریلی، باید شناخت های لازم برای سرمایه گذاران توسط مسئولان راه و […]

0
(0)

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خبر داد؛
ایجاد انقلاب در راه آهن با استفاده از سرمایه های سرمایه گذاران و نقدینگی های سرگردان در کشور

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: برای ورود سرمایه گذاران به حوزه ریلی، باید شناخت های لازم برای سرمایه گذاران توسط مسئولان راه و آهن ایجاد شود.
به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مجلس شورای اسلامی، یکی از نیازهای اساسی کشور را توسعه حوزه ریلی دانست و گفت: حمل بار و مسافر در حوزه ریلی در اکثر شرایط به صرفه‌تر از سایر شقوق حمل و نقلی مانند جاده ای و هوایی است و حوزه ریلی با پیشرفت تکنولوژی که در سال های گذشته توسط متخصصان جوان داشته، می تواند خدمات خود را با سرعت بیشتر به مردم و سرمایه گذاران ارائه دهد.
وی با بیان اینکه این بخش نیازمند سرمایه گذاری های عظیم است افزود: در سال های اخیر شاهد توجهات خوبی به این حوزه بوده ایم اما امور انجام شده تا به امروز جوابگوی نیازهای گسترده حوزه ریلی نیست.
جاجی دلیگانی تصریح کرد: در شرایط فعلی برای ایجاد انقلاب در راه آهن نیازمند استفاده از سرمایه های سرمایه گذاران و نقدینگی های سرگردان در کشور هستیم و مسئولان راه آهن باید با ایجاد مشوق های لازم، سرمایه گذاران را بیش از پیش جذب این حوزه کنند و باید تلاش شود این سرمایه گذاران با اشتیاق به حوزه ریلی جذب شوند.
این نماینده مجلس دهم با اشاره به کم ریسک بودن حوزه ریلی برای سرمایه گذاران و مردم اظهار کرد: این حوزه می تواند اطمینان مردم و سرمایه گذاران را جذب کند تا در صورت سرمایه گذاری، با از بین رفتن سرمایه خود مواجهه نشود و سرمایه گذاران اطمینان پیدا کنند تا مدت ها می توانند سود خوبی داشته باشند.
به گفته وی برای ورود سرمایه گذاران به این گونه حوزه ها باید شناخت های لازم ایجاد شود ضمن اینکه بهترین مشاوره برای ورود سرمایه گذاران ایجاد اعتماد است. عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه حوزه ریلی را باید به شکل کارشناسی و با برنامه معرفی کرد گفت: در این صورت سرمایه گذار متوجه می شود که حضورش در این راه، بهترین حضور در سرمایه گذاری است و اطمینان حاصل می کند که سرمایه گذاری در حوزه ریلی توان سودهی بالایی دارد.
حاجی دلیگانی حضور سرمایه گذاران در حوزه ریلی را نیازمند تلاش مسئولین مربوطه در راه آهن کشور دانست و گفت: بهترین راهکار برای شناساندن این حوزه به سرمایه‌گذاران، اقدام عملی و ارائه خدمات بهتر و بهبود خدمات موجود توسط مسئولان مربوطه است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=12112

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.