• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

ایران از سرمایه گذاری ترکیه در راهسازی و ریلی حمایت می کند

  • کد خبر : 2148
  • ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۹:۵۴
ایران از سرمایه گذاری ترکیه در راهسازی و ریلی حمایت می کند

0 (0) ایران از سرمایه گذاری ترکیه در راهسازی و ریلی حمایت می کند دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران از سرمایه گذاری سرمایه گذاران ترکیه ای در زمینه های صنعت راهسازی، هتلداری، راه آهن و صنعت هوایی حمایت کامل می کند. رییس مجلس، در حاشیه سفر به پاکستان در […]

0
(0)

ایران از سرمایه گذاری ترکیه در راهسازی و ریلی حمایت می کند

دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران از سرمایه گذاری سرمایه گذاران ترکیه ای در زمینه های صنعت راهسازی، هتلداری، راه آهن و صنعت هوایی حمایت کامل می کند.

رییس مجلس، در حاشیه سفر به پاکستان در اسلام آباد در دیدار با اسماعیل قهرمان، رئیس مجلس ترکیه، با اشاره به روند رو به پیشرفت همکاری های ایران و ترکیه در همه زمینه ها به ویژه اقتصادی و تجاری گفت: فرصت های سرمایه گذاری دو جانبه، در سفرم به استانبول با نخست وزیر ترکیه مطرح شد.

وی با بیان آمادگی ایران برای همکاری با بازرگانان و فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران ترکیه ای در صنعت نفت و گاز گفت: بخش های راهسازی، راه آهن و صنعت هواپیمایی از زمینه هایی است که سرمایه گذاران ترکیه ای می توانند در ایران فعالیت کنند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار از رییس مجلس ترکیه برای شرکت در اجلاس بین المجالس اسلامی که به زودی در تهران برگزار می شود، دعوت کرد و اسماعیل قهرمان، با پذیرفتن این دعوت گفت: برای توسعه روابط دو جانبه و گسترش هماهنگی منطقه ای هر اقدامی لازم باشد، انجام می دهم.

 

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=2148

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.