• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

ایران به سامانه نرم افزاری راه آهن کشورهای مشترک المنافع متصل می شود

  • کد خبر : 989
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

0 (0) ایران به سامانه نرم افزاری راه آهن کشورهای مشترک المنافع متصل می شود حسین عاشوری، عضو هیات مدیره و رئیس کمیته حمل ونقل بین المللی و ترانزیت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، از اتصال راه آهن ایران به سامانه نرم افزاری کشورهای cis ( کشورهای مستقل مشترک المنافع) در یک تا دو ماه […]

0
(0)

ایران به سامانه نرم افزاری راه آهن کشورهای مشترک المنافع متصل می شود

حسین عاشوری، عضو هیات مدیره و رئیس کمیته حمل ونقل بین المللی و ترانزیت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، از اتصال راه آهن ایران به سامانه نرم افزاری کشورهای cis ( کشورهای مستقل مشترک المنافع) در یک تا دو ماه آینده خبر داد.

حسین عاشوری روز چهارشنبه درجلسه کمیته حمل ونقل بین المللی راه آهن جمهوری اسلامی که در ایستگاه راه آهن اینچه برون گنبدکاووس برگزار شد، اظهار کرد: این مهم با هدف مدیریت بار و تبادل اطلاعات بین این کشورها با ایران انجام می شود.

وی افزود: اتصال خطوط ریلی ترانزیتی ایران به این کشورها در اجلاسی که ماه گذشته باحضور روسای راه آهن کشورهای cis در کشور لتونی برگزار شد، به تصویب رسید.

وی با اشاره به نشست هایی که درحاشیه این اجلاسیه بین مسئولان راه آهن جمهوری اسلامی با روسای راه آهن برخی از کشورهای منطقه انجام شده، افزود: بحث برقی کردن راه آهن گرمسار به اینچه برون توسط روس ها و نیز فعال کردن کریدور شمال – جنوب درحال نهایی شدن است.

عاشوری اضافه کرد: در راستای فعال کردن کریدور شمال – جنوب موافقتنامه چهار جانبه ای بین ایران، آذربایجان، روسیه و بلاروس در خصوص نرخ تعرفه و کاهش زمان سیر قطارها امضا شد که تصمیمات آن در جلسه آینده این کشورها در آذربایجان نهایی می شود.

 

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=989

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.