• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

ایران شاهراه لجستیک در عرصه منطقه‌ای و بین المللی؛ سند راهبرد لجستیک باید تدوین شود

  • کد خبر : 27147
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
ایران شاهراه لجستیک در عرصه منطقه‌ای و بین المللی؛ سند راهبرد لجستیک باید تدوین شود
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس، با بیان اینکه ایران شاهراه لجستیک در عرصه منطقه ای و بین المللی است، گفت: کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب می تواند نقش به سزایی در ارتقا جایگاه ایران در حوزه ترانزیت داشته باشد که باید از این ظرفیت ها به درستی استفاده شود.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت، عادل نجف زاده با اشاره به ضرورت توسعه بخش حمل و نقل و ترانزیت کشور، به نظر من اولویت اصلی کشور با توجه به موقعیت جغرافیایی و استراتژیک، توسعه ترانزیت کشور از جمله حمل و نقل ریلی، جاده ای، ریلی و هوایی است.

 

ایران شاهراه لجستیک در عرصه منطقه ای و بین المللی است
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه ایران شاهراه لجستیک در عرصه منطقه ای و بین المللی است، گفت: کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب می تواند نقش به سزایی در ارتقا جایگاه ایران در حوزه ترانزیت داشته باشد که باید از این ظرفیت ها به درستی استفاده شود.

زیرساخت برتر منجر به اقتصاد مولد می شود

وی با بیان اینکه زیرساخت برتر منجر به اقتصاد مولد می شود، افزود: قطعا کمیسیون عمران مجلس باید در راستای توسعه و تقویت زیرساخت های کشور اقدام کند، به ویژه در بحث کریدورها جلسات متعددی با وزیر راه و شهرسازی برگزار شده و وزیر مربوطه رویکرد مناسبی در این خصوص دارد.

توان لجستیک و حمل و نقل بین المللی کشور باید ارتقا یابد

نجف زاده گفت: به طور حتم توان لجستیک و حمل و نقل بین المللی کشور باید ارتقا یابد، تحقق این مسئله موجب می شود که درآمدهای ایران از این حوزه به صورت چشمگیری افزایش یابد. به طور مثال در کشورهای حاشیه خلیج فارس مانند امارات بخش عمده درآمدها از محل حمل و نقل و ترانزیت است.

سند راهبرد لجستیک در کشور وجود ندارد
وی با بیان اینکه سند راهبرد لجستیک در کشور وجود ندارد، افزود: باید در این راهبرد تمام ظرفیت های موجود در حوزه حمل و نقل شناسایی و از ظرفیت هاب های لجستیکی به صورت هدفمند استفاده کرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=27147

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.