• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

ایمنی و امنیت مسافران از مهم‌ترین برنامه ها و دغدغه ما در شرکت بهره برداری مترو تهران است

  • کد خبر : 21129
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲
ایمنی و امنیت مسافران از مهم‌ترین برنامه ها و دغدغه ما در شرکت بهره برداری مترو تهران است
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروي تهران و حومه گفت: ایمنی و امنیت مسافران از مهم‌ترین برنامه ‌ها و دغدغه ما در شركت بهره برداري متروي تهران و حومه است و این موضوع به مدد همکاری و همراهی نیروی انتظامی در مترو محقق شده است.
0
(0)

به گزارش سایت اختصاصی ریل نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مهندس فرنوش نوبخت ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: جا دارد یادی کنیم از شهدای ناجا که درعرصه های مختلف برای امنیت کشور تلاش کردند و به همکاران نیروی انتظامیمستقر در مترو که به مدد تلاش های آنها خوشبختانه امروز تمام شهروندان تهرانی با آرامش خاطر و با امنیت کامل وارد سامانه مترو می‌شوند.

وی افزود: شبکه متروی تهران با شروع پاییز توانسته به هدوی ۳ و نیم دقیقه دست پیدا کند و روزانه شاهد افزایش تعداد مسافران در مترو هستیم که ممکن است با نقاط ضعف و قوت بسیاری روبرو شویم و امیدوارم در آینده نزدیک با افتتاح ایستگاه های جدید در خطوط شش و هفت نیز بهترین خدمات رسانی را داشته باشیم.

نوبخت با بیان اینکه تاکنون همکاری خوبی مابین کارکنان شرکت بهره برداری مترو و نیروی انتظامی وجود داشته خاطرنشان کرد: ما با تمام توان شما را پشتیبانی می کنیم تا خدمات رسانی پایداری داشته باشیم و همواره در راستای رضایتمندی بیشتر مسافران قدم برداریم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران نیز گفت: سرویس دهی ایمن به شهروندان و مسافران اصل کار ما در متروی تهران است و با همکاری نیروی انتظامی، موفق به ایجاد امنیت بسیار خوبی در شهر زیر زمینی شده‌ایم.

در ادامه سرهنگ عطا الهی فرمانده یگان انتظامی متروی تهران نیزضمن قدردانی از همکاری خوب شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: امنیت یک مقولهاست که اگر در نظامی نباشد هیچ فعالیت اقتصادی و اجتماعی معنی پیدا نمیکند. امکانات و تجهیزات فنی مترو مناسب است اما کافی نیست.

وی از جناب سرهنگ راقی فرمانده سابق یگان انتظامی مترو نیز تقدیر و تشکر کرد و افزود: من نیز خادم مردم هستم و در سیستم های زیادی خدمت کرده ام امیدوارم همان همراهی که تا کنون بوده ادامه پیدا کند.

وی تصریح کرد عملکرد پلیس مترو طی یکسال گذشته نشان دهنده امنیت بالای این مجموعه است و در این امنیت همکاران ما در شرکت بهره برداری مترو نیز نقش داشته اند.

عطا الهی گفت: حضور نیروهای پلیس باعث شده تا متروی تهران از معضلات کمتری نسبت به قبل برخوردار باشد و حتی میزان سرقت‌های گزارش شده با توجه به وسعت و تعداد ایستگاه‌ها بسیار کم شده است.

فرمانده یگان انتظامی متروی تهران خاطرنشان کرد: حضور نیروهای پلیس در مترو نقش پیشگیری کننده نیز دازد و هر چقدر تعداد این افراد متناسب با ایستگاه ها باشد عملکرد آنها نیز افزایش می یابد چرا که با پیشگیری از وقوع جرم می توانیم هزینه ها را نیز کمترکنیم.

در پایان جلسه معاونین و مدیران ارشد شرکت بهره برداری مترو ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی آمادگی خود را جهت همکاری با پلیس مترو همانند گذشته برای ایجاد امنیت هرچه بیشتر شهروندان و مسافران در ایستگاه متروی تهران اعلام کردند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=21129

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.