• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

بارانداز ریلی آستارا

  • کد خبر : 3547
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
بارانداز  ریلی  آستارا

0 (0) جلسه هماهنگی، تبادل نظر و رفع گلوگاههای اجرایی بمنظور تسریع بخشیدن در امر حمل و نقل و ترخیص کالا از سایت بارانداز ریلی آستارا، روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۶/۱۲/۹ در محل این سایت برگزار گردید. ?در این جلسه که دکتر داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، دکتر رنجکش فرماندار شهرستان آستارا، مهندس […]

0
(0)

جلسه هماهنگی، تبادل نظر و رفع گلوگاههای اجرایی بمنظور تسریع بخشیدن در امر حمل و نقل و ترخیص کالا از سایت بارانداز ریلی آستارا، روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۶/۱۲/۹ در محل این سایت برگزار گردید.
?در این جلسه که دکتر داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، دکتر رنجکش فرماندار شهرستان آستارا، مهندس یوسف نژاد مدیر کل نظارت گمرک استان گیلان، مهندس خدائی مدیر کل راه آهن منطقه شمالغرب، مدیر کل گمرگ، بخشدار، فرماندهی نیروی انتظامی و فرماندهی مرزبانی آستارا، نمایندگان راه آهن کشور آذربایجان و تنی چند از فعالان حمل ونقل وفورواردر جمهوری آذربایجان و نماینده مجری پروژه آستارا _ آستارا خان حضور داشتند.

?حاضرین ابتدا از فعالیتهای اجرا شده و در دست اقدام این سایت از قبیل احداث سکوهای تخلیه و بارگیری، ساختمانهای اداری و پشتیبانی و… بازدید نموده و ضمن اظهار خرسندی از پیشرفتهای انجام شده، در جلسه ای به بررسی مسائل و مشکلات دستگاههای مختلف مرتبط با موضوع و نحوه رفع گلوگاههای موجود پرداختند.
?در این جلسه مهندس خدائی با تقدیر و تشکر از حمایتها و پشتیبانیهای مسئولین شهرستان آستارا در راههای تسریع در عملیاتی شدن کامل پروژه آستارا _ آستارا خان، اهمیت این پروژه را در رونق اقتصاد منطقه بسیار مهم ارزیابی و آمادگی راه آهن را جهت هرگونه همکاریهای لازم اعلام داشتند.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3547

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.