• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

بارگيري و تخليه دو ميليون تن محموله تنها در يك ماه

  • کد خبر : 4898
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
بارگيري و تخليه دو ميليون تن محموله تنها در يك ماه

0 (0) بارگيري و تخليه دو ميليون تن محموله تنها در يك ماه سرپرست اداره كل راه‌آهن يزد از بارگيري و تخليه 2 ميليون تن محموله تنها در يك ماه در این اداره کل خبر داد و گفت: مقدار 417 هزار تن محموله از قبيل سنگ‌آهن و كنستانتره در یک ماه سال 97 در اين […]

0
(0)
بارگيري و تخليه دو ميليون تن محموله تنها در يك ماه
سرپرست اداره كل راه‌آهن يزد از بارگيري و تخليه 2 ميليون تن محموله تنها در يك ماه در این اداره کل خبر داد و گفت: مقدار 417 هزار تن محموله از قبيل سنگ‌آهن و كنستانتره در یک ماه سال 97 در اين اداره كل تخلیه‌شده است.

سید مصطفی داودی در گفتگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به اینکه طی فروردین‌ماه سال جاری، مقدار 2 میلیون تن مواد معدنی، کنستانتره و دیگر محموله‌ها در این اداره کل تخلیه و بارگیری شده است، گفت: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4 درصد رشد یافته است.

وی افزود: طی مدت مذکور، یک‌میلیون و 540 هزار تن مواد معدنی، کنستانتره و گندله از مبادی سنگ‌آهن مرکزی ایران، گندله‌سازی اردکان و معدن چادرملو به‌وسیله 20 هزار و 63 واگن به مقاصد فولاد اصفهان، فولاد خوزستان و قسمتی نیز جهت صادرات به بندرعباس بارگیری شد که در قیاس با مدت مشابه سال گذشته، 10.2 درصد رشد داشته است.

سرپرست اداره کل راه‌آهن استان یزد با اشاره به اینکه با تلاش و همت همکاران و گذشت یک ماه از سال 97، مقدار 417 هزار تن محموله از قبیل سنگ‌آهن، کنستانتره، گندم، رول فلزی و دیگر اقلام در این اداره کل تخلیه‌شده است، تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های در دست تدوین و اجرا، در ماه‌های آتی روند رو به رشدی نیز داشته باشد.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: اداره کل راه‌آهن یزد طی فروردین‌ماه، در تن کیلومتر بار خالص حمل شده با مقدار 590 میلیون و در تن کیلومتر مبدأ مقصد با مقدار 857 میلیون، به ترتیب 18.6 و 8.61 درصد رشد داشته است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4898

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.