• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

بازدهی و برگشت سود سریع و قطعی پروژه‌های راه‌آهن /حوزه ریلی، فضایی ایمن برای سرمایه‌گذاران

  • کد خبر : 12066
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
بازدهی و برگشت سود سریع و قطعی پروژه‌های راه‌آهن /حوزه ریلی، فضایی ایمن برای سرمایه‌گذاران

0 (0) عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛ بازدهی و برگشت سود سریع و قطعی پروژه‌های راه‌آهن /حوزه ریلی، فضایی ایمن برای سرمایه‌گذاران عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همزمان با برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در حوزه ریلی گفت: بازدهی و برگشت سود سریع و قطعی پروژه‌های راه‌آهن و همچنین امنیت […]

0
(0)

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛
بازدهی و برگشت سود سریع و قطعی پروژه‌های راه‌آهن /حوزه ریلی، فضایی ایمن برای سرمایه‌گذاران

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همزمان با برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در حوزه ریلی گفت: بازدهی و برگشت سود سریع و قطعی پروژه‌های راه‌آهن و همچنین امنیت موجود در حوزه ریلی؛ می‌تواند سرمایه گذاری در آن را اطمینان‌بخش کند.
به گزارش روابط عمومی راه آ هن جمهوری اسلامی ایران، سید حسین افضلی نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت حوزه ریلی در اقتصاد کشور گفت: حوزه ریلی به‌عنوان یکی از نیازهای حیاتی کشور بیشترین توجیه اقتصادی را برای سرمایه‌گذاری دارد، در نتیجه باید از همه ظرفیت‌ها برای توسعه این حوزه استفاده کنیم. موضوع شفاف و واضح در خصوص سرمایه‌گذاران، بحث سود دهی است که اولویت اصلی برای سرمایه‌گذاران به‌ حساب می‌آید.
وی با بیان اینکه عوامل سوددهی و ضمانت و پایداری سود ناشی از سرمایه‌گذاری از اولویت‌های سرمایه‌گذاران به‌حساب می‌آید و مسئولان باید آنرا فراهم کنند افزود: در این رابطه هر سه قوه باید حضور پیدا کنند تا به نتیجه مثبتی برسیم. درصورت نیاز به تعیین قانون، قوه مجریه و در خصوص ضمانت به سرمایه‌گذاران، قوه قضاییه بایستی ورود کند، همچنین قوه مجریه هم باید در خصوص اجرای این امر مهم نیازهای اصلی را برطرف کند.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در شرایطی که ما با دشمنی‌ها در خارج مواجه هستیم، این احساس نیاز بیشتر اهمیت پیدا می‌کند بنابراین باید از ظرفیت‌های موجود ازجمله ظرفیت مناسب سرمایه‌گذاران چه داخلی و چه خارجی به‌صورت بهینه استفاده کرده و به سمتی حرکت کنیم که سرمایه‌گذاران با رقابت به این امر بپیوندند.
وی تصریح کرد: باید با ایجاد امتیازاتی احساس رضایت را در میان سرمایه‌گذاران ایجاد کنیم و این امتیازات باید برای سرمایه‌گذار به‌صورت واضح و ملموس شکل بگیرد.
افضلی در خصوص آگاهی و اطلاع‌رسانی برای حضور سرمایه‌گذاران در حوزه ریلی گفت: بدون شک سرمایه‌گذاران خود به‌صورت هوشمند از راه‌ها و تسهیلات موجود مطلع خواهند شد و با آماده‌سازی فضا سرمایه‌گذار اطلاعات موردنیاز را کسب خواهد کرد.
وی افزود: نیاز به تأکید است که سرمایه‌گذاری در حوزه ریلی یک سرمایه‌گذاری کوچک به حساب نمی‌آید و سرمایه گذاری کلانی است که سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در صورت وجود فضای مناسب راه‌های پیوستن به این سرمایه گذاری را پیدا خواهند کرد.
این نماینده خاطرنشان کرد: ما باید از همه امکانات موجود در رسانه ها، فضای مجازی و مجامع بین‌المللی برای اطلاع‌رسانی به سرمایه‌گذاران استفاده کنیم.
گفتنی است همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری و تامین مالی درحوزه ریلی، ۱۱ آذرماه سالجاری در مرکز همایش های صدا وسیما برگزار می شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=12066

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.