• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

بازدید دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از پروژه ریلی گمرک قم

  • کد خبر : 7927
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
بازدید دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از پروژه ریلی گمرک قم

0 (0) بازدید دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از پروژه ریلی گمرک قم علی لاریجانی رئیس مجلس و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به همراه صادقی استاندار قم و جمعی از مدیران استانی از پروژه در حال اجرای اتصال پروژه خط آهن «گار مانوری» به گمرگ استان قم بازدید کرد. به گزارش […]

0
(0)

بازدید دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از پروژه ریلی گمرک قم
علی لاریجانی رئیس مجلس و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به همراه صادقی استاندار قم و جمعی از مدیران استانی از پروژه در حال اجرای اتصال پروژه خط آهن «گار مانوری» به گمرگ استان قم بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مدیرکل راه آهن قم 4 مردادماه در حاشیه بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی ازپروژه اتصال گمرک استان به شبکه ریلی از پیشرفت 50 درصدی پروژه مذکور خبرداد و گفت: اتصال چشمه های بار به شبکه ریلی کشور از اولویت های راه آهن بوده و موجب رونق اقتصادی استان وتوسعه پایدار خواهد شد.
محسن اعتماد با اشاره به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در برنامه ششم‌ توسعه مبنی بر اولویت بخش ریلی و توجه به حوزه‌های راهبردی حمل‌ونقل افزود: راه آهن قم در همین راستا اتصال چشمه های بار استان از جمله سیلو، گمرک، سلفچگان و شهرک شکوهیه به شبکه ریلی را در دستور کار قرار داده است.
وی با تاکید بر اینکه 50 درصد از پروژه اتصال گمرک به شبکه ریلی انجام شده است ادامه داد: پیش بینی می شود در صورتی که گمرک استان نیز به تعهداتش در خصوص تکمیل طرح در بخش داخل محوطه گمرک عمل کند، این پروژه مهم و استراتژیک تا شهریور ماه سال جاری خاتمه و به بهره برداری برسد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=7927

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.