• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

بازدید فرماندهی پلیس راه آهن کشور از یگانهای پلیس راه آهن شمالغرب

  • کد خبر : 12733
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۸:۰۰
بازدید فرماندهی پلیس راه آهن کشور از یگانهای پلیس راه آهن شمالغرب

0 (0)  بازدید فرماندهی پلیس راه آهن کشور از یگانهای پلیس راه آهن شمالغرب سرهنگ ملکی فرمانده پلیس راه آهن کشور به اتفاق هیئت همراه بمنظور بازدید از یگانهای پلیس محور راه آهن شمالغرب و دیدار و گفتگو با مدیر کل ، فرماندهی و همکاران این اداره کل صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۷/۹/۲۲ با حضور […]

0
(0)

 بازدید فرماندهی پلیس راه آهن کشور از یگانهای پلیس راه آهن شمالغرب

سرهنگ ملکی فرمانده پلیس راه آهن کشور به اتفاق هیئت همراه بمنظور بازدید از یگانهای پلیس محور راه آهن شمالغرب و دیدار و گفتگو با مدیر کل ، فرماندهی و همکاران این اداره کل صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۷/۹/۲۲ با حضور در اداره کل راه آهن شمالغرب از یگانهای پلیس راه آهن قزوین و زنجان ، بازدید نمودند.

در ادامه طی نشستی که با حضور مهندس خدائی سرپرست راه آهن شمالغرب ، سرهنگ قاسملو رئیس حفاظت اطلاعات و سرهنگ خانی پور رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان زنجان و جمعی از روسای ادارات و کارکنان پلیس راه آهن شمالغرب برگزار گردید.

ابتدا سرهنگ طیبی سرپرست پلیس راه آهن شمالغرب گزارشی از اهم عملکرد ۸ ماهه این یگان را ارائه ، سپس مهندس خدائی با عرض خیر مقدم هدف مجموعه راه آهن و پلیس را یک هدف مشترک عنوان و ایجاد و ارتقاء امنیت و همچنین ارتقاء خدمات ریلی به هموطنان را از جمله این اهداف برشمردند.

سرپرست راه آهن شمالغرب به تعامل سازنده ، ارائه خدمات و همکاریهای متقابل بین پلیس و راه آهن اشاره و احداث ساختمانهای جدید پلیس راه آهن تاکستان و خرمدره را از جمله این اقدامات بیان داشتند.

در پایان سرهنگ ملکی با اظهار خرسندی از حضور در جمع همکاران پلیس و راه آهن حوزه استحفاظی راه آهن شمالغرب را از ایمن ترین مناطق راه آهن کشور عنوان و عملیاتی شدن این مهم را در سایه تلاش و زحمات شبانه روزی همکاران ذکر و با اهداء لوح از تعاملات مثبت و همکاریهای مهندس خدائی و معاونین راه آهن شمالغرب با مجموعه پلیس راه آهن تقدیر و تشکر نمودند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=12733

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.