• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

بازدید وزیر اقتصاد آذربایجان از راه آهن آستارا- آستارا

  • کد خبر : 4127
  • ۰۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲
بازدید وزیر اقتصاد آذربایجان از راه آهن آستارا- آستارا

0 (0) به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، «شاهین مصطفی‌اف» وزیر اقتصاد و صنعت جمهوری آذربایجان در رأس هیأت‌همراهی از جمهوری آذربایجان پیش از ظهر امروز جهت بررسی آخرین وضعیت پروژه بین‌المللی راه‌آهن آستارا- آستارا وارد این شهرستان شد و از بارانداز ریلی آستارا- آستارا بازدید کرد. پروژه بین‌المللی راه‌آهن آستارا- آستارا قرار است اواخر […]

0
(0)

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، «شاهین مصطفی‌اف» وزیر اقتصاد و صنعت جمهوری آذربایجان در رأس هیأت‌همراهی از جمهوری آذربایجان پیش از ظهر امروز جهت بررسی آخرین وضعیت پروژه بین‌المللی راه‌آهن آستارا- آستارا وارد این شهرستان شد و از بارانداز ریلی آستارا- آستارا بازدید کرد.

پروژه بین‌المللی راه‌آهن آستارا- آستارا قرار است اواخر هفته جاری با حضور روسای دولت‌های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در باکو به‌صورت ویدئوکنفرانس به بهره‌برداری برسد تا با افتتاح رسمی راه‌آهن بین‌المللی آستارا- آستارا روابط اقتصادی دو کشور تقویت شود.

وزیر اقتصاد و صنعت جمهوری آذربایجان در جریان بازدید از بارانداز راه‌آهن بین‌المللی آستارا- آستارا با اشاره به نقش تأثیرگذار پروژه بین‌المللی راه‌آهن آستارا- آستارا در اقتصاد دو کشور و کشورهای منطقه اظهار کرد: پس از تکمیل کریدور شمال‌جنوب، هزینه حمل‌ونقل بار کاهش می‌یابد که این، به نفع دو کشور است.

شاهین مصطفی‌اف همکاری‌های اقتصادی بین دولت‌های جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران را خوب ارزیابی کرد و گفت: «حسن روحانی» رئیس‌جمهور ایران اواخر هفته جاری جهت دیدار با «الهام علی‌اف» و افتتاح رسمی پروژه راه‌آهن بین‌المللی آستارا- آستارا به جمهوری آذربایجان سفر می‌کند.

 

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4127

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.