• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

بازسازی سیزدهمین لکوموتیو با توان داخلی

  • کد خبر : 14956
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
بازسازی سیزدهمین لکوموتیو با توان داخلی

0 (0) از سوی مدیر کارخانجات بازسازی لوکوموتیو کرج اعلام شد : بازسازی سیزدهمین لکوموتیو با توان داخلی سیزدهمین لکوموتیو از پروژه ۲۵ لکوموتیو سبک، پس از بازسازی به ناوگان راه‌آهن پیوست. به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، ابراهیم عبیدی مدیر کارخانجات بازسازی لکوموتیو کرج با اعلام این خبر گفت: لکوموتیو ۱۱۵ – […]

0
(0)

از سوی مدیر کارخانجات بازسازی لوکوموتیو کرج اعلام شد :

بازسازی سیزدهمین لکوموتیو با توان داخلی

سیزدهمین لکوموتیو از پروژه ۲۵ لکوموتیو سبک، پس از بازسازی به ناوگان راه‌آهن پیوست.
به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، ابراهیم عبیدی مدیر کارخانجات بازسازی لکوموتیو کرج با اعلام این خبر گفت: لکوموتیو ۱۱۵ – ۴۰ از لکوموتیوهای سبک بوژی ۲ محوره سری G۱۲ بوده که به علت عمر کارکرد طولانی لکوموتیو، تصمیم به بازسازی و تغییر سیستم های الکتریکی آن گرفته شد.
وی افزود: در این لکوموتیو به علت داشتن قطعات الکتریکی پنوماتیکی و قدیمی بودن آن، تصمیم گرفته شد تا بخش های الکتریکی آن از مدل G۱۲ به مدل G۲۲ تغییر پیدا کرده و با تغییر در ساختار کابین و جانمایی قطعات، موجب ارتقاء لکوموتیو به مدل های بالاتر شده است.
او ادامه داد: در این طرح کلیه کابین ها و جانمایی قطعات همانند لکوموتیوهای سری G۲۲ پیش بینی شد، اما به علت استفاده در بخش های مانوری، طراحی مدارات آن به صورت سیستم سری اجرا شد .
به گفته عبیدی؛ این لکوموتیوها دارای سیستم کولر جهت خنک شدن کابین راننده، سرعت نمای دیجیتال و دستگاه سیگنال بوده و فاقد قطعات مدار پارالل و ۲۷ رشته و بدون مدار دینامیک است. قدرت آن نیز حدوداً  1300 اسب بخار  بوده و به علت سری بودن کنتاکتورهای آن، در مانور ایستگاه ها و قطارهای محلی و قطارهای باری در خطوط مسطح استفاده بهینه می شود .
این لکوموتیو سیزدهمین لکوموتیو از این گروه بوده که در قالب پروژه بازسازی ۲۵ دستگاه لکوموتیو سبک تحویل ناوگان کشش شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=14956

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.