• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

بازسازی محور ریلی جنوب، زودتر از موعد مقرر و در شرایط سخت

  • کد خبر : 14407
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
بازسازی محور ریلی جنوب، زودتر از موعد مقرر و در شرایط سخت

0 (0) مدیرکل راه آهن لرستان خبر داد : بازسازی محور ریلی جنوب، زودتر از موعد مقرر و در شرایط سخت بازسازی مسیرهای ریلی راه آهن جنوب علیرغم برودت هوا ، بارش شدید باران و پیچیدگی های عملیاتی زودتر از موعد مقرر انجام شد. به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، رحمت رحمت […]

0
(0)

مدیرکل راه آهن لرستان خبر داد :

بازسازی محور ریلی جنوب، زودتر از موعد مقرر و در شرایط سخت

بازسازی مسیرهای ریلی راه آهن جنوب علیرغم برودت هوا ، بارش شدید باران و پیچیدگی های عملیاتی زودتر از موعد مقرر انجام شد.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، رحمت رحمت نژاد مدیر کل راه آهن لرستان با بیان این خبر گفت: بازسازی خطوط ریلی محور جنوب به منظور تعویض زیرسازی و روسازی خطوط فرسوده از ۱۷ بهمن ماه امسال آغاز شد و با تلاش شبانه روزی همکاران ۱۵ ساعت زودتر از موعد مقرر به اتمام رسید.
وی با تاکید بر سختی‌کار در این منطقه، توضیح داد: با توجه به شرایط جوی فصل زمستان در این منطقه و شیب و فراز (۱۵ در هزار) قسمت بازسازی شده، انجام عملیات نصب خط در بلاک سپید دشت به چمسنگر در مقایسه با سایر مسیرهای ریلی راه آهن جنوب بسیار دشوار و از پیچیده ترین بازسازی از نوع خود بوده است.
وی با بیان اینکه این عملیات بازسازی در فاصله ۱۷ الی ۲۰ بهمن ماه در خطوط ریلی لرستان انجام شد ، افزود: این عملیات در کیلومتر ۵۰۸ انجام شد که با توجه به شرایط کوهستانی منطقه و وجود قوس های متعدد (با شعاع ۲۲۰ و ۲۵۰ و تونل‌های طویل) سختی و پیچیدگی خاصی دارد که انجام عملیات را متغیر می‌سازد. 
مدیرکل راه آهن لرستان گفت: بازسازی خط ریلی به طول ۱۲۶۰ متر در محدوده لرستان حدفاصل بلاک سپیددشت به چمسنگر در طولانی ترین تونل قوسی (۱۰۰۷متر) با شعاع ۲۲۰ بدون وقفه ، به صورت شبانه روزی انجام شد. 
او مراحل بازسازی خط را تهیه و مونتاژ خط، برشکاری ریل ، آماده سازی زیرسازی، برداشت تراورس کهنه و آسیب دیده و بالاست برداری مسیر، نصب خط و کوپلاژ جدید و بالاست ریزی عنوان و افزود: در ادامه رگلاتور و زیرکوبی خط و در پایان جوشکاری درز ریل‌های نصب شده انجام می‌شود

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=14407

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.