• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

بازسازی و مرمت ایستگاه تاریخی ساختمان راه آهن میرجاوه

  • کد خبر : 6634
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
بازسازی و مرمت ایستگاه تاریخی ساختمان راه آهن میرجاوه

0 (0) رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری میرجاوه اظهار داشت: مرمت ساختمان راه آهن با اعتباری بالغ بر پانصد میلیون ریال آغاز می‌شود. کرد افزود: در این فصل از مرمت، لایه برداری کاهگل پشت بام، آواربرداری، لایه برداری کاهگل دیوار‌های داخلی و بیرونی ساختمان، تسطیح و محوطه سازی، اجرای کاهگل پشت بام و […]

0
(0)

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری میرجاوه اظهار داشت: مرمت ساختمان راه آهن با اعتباری بالغ بر پانصد میلیون ریال آغاز می‌شود.

کرد افزود: در این فصل از مرمت، لایه برداری کاهگل پشت بام، آواربرداری، لایه برداری کاهگل دیوار‌های داخلی و بیرونی ساختمان، تسطیح و محوطه سازی، اجرای کاهگل پشت بام و دیوار‌های مجموعه و گچ کاری داخل ساختمان انجام می‌شود.

این مسئول ادامه داد: از دیگر اقداماتی که در این فصل از مرمت ساختمان راه آهن قدیمی میرجاوه انجام می‌شود، نصب درب و پنجره‌های داخل و ورودی ساختمان، تعویض تراورس‌های آسیب دیده، کف سازی داخل و تراس بیرون ساختمان میباشد.

وی به ساماندهی بافت تاریخی روستای تمین اشاره کرد و گفت: این عملیات نیز با اعتباری بالغ بر سیصد میلیون ریال به زودی آغاز خواهد شد.

عبدالله کرد خاطرنشان ساخت: در این عملیات، اجرای سنگ فرش و کف سازی قسمتی از بافت تاریخی روستا و نیز پی کنی و اجرای دیوار‌های اطراف قسمتی از مسیر تاریخی روستا نیز در دستور کار قرار دارد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=6634

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.