• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

بازیگران سنتی به فکر رقابت با هوشمندسازی در حمل و نقل نباشند

  • کد خبر : 23043
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
بازیگران سنتی به فکر رقابت با هوشمندسازی در حمل و نقل نباشند
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: بازیگران سنتی به هیچ وجه به فکر رقابت با بخش‌های هوشمند سازی نباشند چرا که صد در صد بازنده خواهند بود.
0
(0)

به گزارش خبرنگار ریل نیوز، سورنا ستاری در مراسم اختتامیه چهارمین نمایشگاه حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته با بیان اینکه در حوزه هوشمند سازی اقدامات بسیار گسترده‌ای به ویژه در بخش حمل ونقلی صورت گرفته است، گفت: با وجود آنکه اقدامات بسیار زیادی در حوزه هوشمندسازی صورت گرفته است اما هنوز فاصله زیادی بین الکترونیکی کردن و هوشمندسازی وجود دارد.
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: الکترونیکی کردن در بستر کامپیوتر انجام می‌شود اما هوشمند سازی در قالب یک بستر و پلت فرم ایجاد می‌شود به طوری که تمامی استارت‌آپ‌ها از طریق آن می‌توانند با یکدیگر ارتباط داشته باشند.

وی توصیه‌ای به بازیگران سنتی در حوزه حمل ونقل اشاره کرد و گفت: بازیگران سنتی در حوزه حمل ونقل و یا تمامی بخش‌ها بدانند که به هیچ عنوان نمی‌توانند در رقابت با هوشمند سازی پیروز شوند و به هیچ عنوان به فکر رقابت با بخش‌های هوشمند نباشند، چرا که احتمال یک درصد موفقیت آنها وجود ندارد.

ستاری با اشاره به اینکه پیشنهاد می‌کنم سرمایه‌گذاران به فکر سرمایه‌گذاری در پلت فرم‌های هوشمند سازی باشند، گفت: باید این بخش‌ها با یکدیگر مشارکت داشته باشند، چرا که رشد این بخش‌ها در مقایسه با سایر حوزه‌ها بسیار طبیعی است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری تأکید کرد: گاهی رشد شرکت‌های هوشمند به گونه‌ای است که در هفته ۱۰ درصد رشد می‌کند، این در حالی است که بازیگران سنتی قادر به رقابت و یا رشد در این حد نیستند.

وی تأکید کرد: سرمایه‌گذاران با ورود به این حوزه می‌توانند بخشی از بازار آینده را داشته باشند و این تحولی است که هیچ وقت نمی‌توانیم مانع پیشرفت آنها شویم.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=23043

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.