• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

باز شدن ال سى ٢٢.٥ ميليارد يوآنى قطار سريع السير اصفهان- تهران

  • کد خبر : 3589
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
باز شدن ال سى ٢٢.٥ ميليارد يوآنى قطار سريع السير اصفهان- تهران

0 (0) به گزارش ایمنا به نقل از محسن مهرعلیزاده در جلسه مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری و مشاور عالی استاندار و برخی از مدیران کل استان برگزار شد و اظهار کرد: ۲۲.۵ میلیارد یوآن LC برای قطار سریع السیر اصفهان – تهران […]

0
(0)

به گزارش ایمنا به نقل از محسن مهرعلیزاده در جلسه مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری و مشاور عالی استاندار و برخی از مدیران کل استان برگزار شد و اظهار کرد: ۲۲.۵ میلیارد یوآن LC برای قطار سریع السیر اصفهان – تهران باز شده ولی مشکلاتی باعث توقف فعالیت های اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در استان اصفهان مشکلی در خصوص اجرای این پروژه وجود ندارد، گفت: جلساتی با پیمانکار که قرارگاه خاتم الانبیا با مشارکت شرکت چینی است برگزار و مقرر شده برای رفع مشکلات اجرایی در صورت لزوم با استانداران مسیر هم جلساتی برگزار شود.

مهرعلیزاده با تقدیر از کمک نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای تصویب بند الحاقی قانونی توسعه ی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان، اظهارداشت: مبلغ مورد نیاز برای واگذاری به ارتش به منظور آزادسازی اراضی توسعه ی فرودگاه در حال تحصیل است.

وی خاطر نشان کرد: در خصوص مسائل مربوط به آب و بروکراسی اداری در استان فعالیت ها در سه سطح در حال پیگیری است.

رییس مجمع نمایندگان استان نیز در این جلسه با تقدیر از اراده و تدبیر و پیگیری های اساسی، استاندار در خصوص مسائل و چالش های استان، اظهار کرد: بارقه امیدی در استان با حضور ایشان ایجاد شده است.

موسوی لارگانی از حضور استاندار و موضع گیری های وی در برخی از جلسات تشکر کرد و افزود: تاکیدات استاندار اصفهان به فرمانداران در خصوص جذب سرمایه گذاران قابل ستایش است.

وی پروژه های قطار سریع السیر اصفهان- تهران، توسعه فرودگاه و آب را از مهمترین مباحث استان برشمرد و افزود: اختلاف نظرهایی در خصوص ساماندهی بستر رودخانه وجود دارد که انتظار است استاندار اصفهان این موضوع را مورد توجه قرار دهد.

مدیر عامل آب منطقه ای استان نیز با ارائه گزارشی در خصوص میزان آب ورودی و وضعیت آبی و بارش های استان، تصریح کرد: وضعیت ورودی آب به سد بسیار نگران کننده است و به کمترین میزان خود در طول تاسیس سد تاکنون رسیده است.

وی افزود: با پیگیری های استاندار اصفهان پیش نویس قراردادهای سرمایه گذاری با فولاد مبارکه برای تکمیل سد تونل سوم کوهرنگ نوشته شده است و با قوت مباحث مربوط به این پروژه در حال پیگیری است.

مدیر کل جهادکشاورزی استان نیز با اشاره به اشتغالزایی در بخش کشاورزی و مشکلات پیش رو با توجه به کاهش تسهیلات، اظهار کرد: یک کار تحقیقاتی در خصوص پساب صورت گرفته است و با توجه به مصوبه اخیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان آب تصفیه شده پساب با رعایت تمامی ضوابط در اختیار بخش کشاورزی قرار خواهد گرفت.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3589

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.