• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

بالاترین رکورد روزانه بارگیری در راه‌آهن اراک ثبت شد

  • کد خبر : 32247
  • ۰۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
بالاترین رکورد روزانه بارگیری در راه‌آهن اراک ثبت شد
مدیرکل راه‌آهن اراک گفت: بالاترین رکورد روزانه بارگیری با بارگیری با حجم هفت هزار و 280 تن در راه‌آهن این شهرستان شکسته شد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از فصل تجارت، حمید گوگوچانی افزود: اداره کل راه‌آهن اراک با بارگیری ۱۳۳ واگن باری در روز هفتم فروردین ماه جاری رکورد بارگیری در این ناحیه را جابه جا کرد.
وی ادامه داد: آخرین رکورد بارگیری در این ناحیه ۲۹ دی ماه سال گذشته با بارگیری ۱۴۶ واگن به میزان ۶ هزار و ۹۶۰ تن بوده‌است.
مدیرکل راه‌آهن اراک خاطرنشان کرد: مازوت،گاز و مازوت کم گوگرد از از عمده بارهای بارگیری شده در راه‌آهن این شهرستان بوده‌ است.
گوگوچانی گفت: مازوت، گاز مایع و مواد شیمیایی از جمله مهمترین کالاهایی بود که امسال از طریق راه آهن این شهرستان به نقاط مختلف کشور از جمله بندر شهید رجائی، ماهشهر، نکا و کشورهای آسیای میانه و ترکیه حمل شده‌ است.
مدیر کل راه آهن اراک جذب چشمه‌های جدید باری، کاهش تردد جاده‌ای و انتقال آن به ریل بر اساس برنامه های توسعه‌ای کشور را از برنامه‌های اولویت‌دار راه‌آهن اراک عنوان کرد و افزود: تلاش جهادی، ایجاد تعامل مناسب بین صاحبان بار و مالکان واگن ها، رفع مشکلات دسترسی ریلی و تامین به موقع واگن و سیر آنها از عوامل اثرگزار در افزایش بارگیری راه آهن این شهرستان است.
حوزه راه آهن اراک با ۵۳۲ کیلومتر خطوط ریلی در پنج استان قم, مرکزی, لرستان, همدان و کرمانشاه است که ۲۱ ایستگاه را زیر پوشش دارد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=32247

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.