• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

نقش و جایگاه جوانان در توسعه صنعت ریلی کشور / راه‌آهن موتور محرکه و نماد بارز توسعه کشور

  • کد خبر : 16408
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
نقش و جایگاه جوانان در توسعه صنعت ریلی کشور / راه‌آهن موتور محرکه و نماد بارز توسعه کشور

0 (0) مدیرعامل راه‌آهن تشریح کرد: نقش و جایگاه جوانان در توسعه صنعت ریلی کشور / راه‌آهن موتور محرکه و نماد بارز توسعه کشور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: در مسیر توسعه صنعت حمل ونقل ریلی کشور، جوانان متخصص درکنار همکاران با تجربه خود می توانند زمینه […]

0
(0)

مدیرعامل راه‌آهن تشریح کرد:

نقش و جایگاه جوانان در توسعه صنعت ریلی کشور / راه‌آهن موتور محرکه و نماد بارز توسعه کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: در مسیر توسعه صنعت حمل ونقل ریلی کشور، جوانان متخصص درکنار همکاران با تجربه خود می توانند زمینه رشد و بالندگی این صنعت را فراهم می کند.
به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، « سعید رسولی » به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) در گردهمایی و هم‌اندیشی کارکنان جوان راه آهن افزود: راه‌آهن نماد بارز توسعه کشور است و نقش و جایگاه جوانان در توسعه صنعت حمل ونقل ریلی کشور بر کسی پوشیده نیست.
وی با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه امروز کشور تربیت نیروی متخصص جوان برای آینده کشور است، گفت: نقش جوانان مومن و متعهد در ساختن آینده درخشان برای کشور قابل توجه است و ما به آینده درخشان برای ایران و راه‌آهن بسیار امیدوار هستیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: جوانی یک فرصت و فضیلت بزرگی است که باید قدر آن را دانست و از این نعمت بزرگ الهی در توسعه بخش های مختلف اقتصادی کشور از آن بهره گرفت.
رسولی تصریح کرد: به‌ عنوان خدمتگزار در شرکت راه‌آهن به شما توصیه می کنم قدر این نعمت را بدانید و در کنار همکاران با تجربه از آن به شایستگی استفاده کنید.
مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه جوانان شاغل در راه آهن از سرمایه های بزرگ این شرکت هستند، افزود: توجه به جوانان به عنوان یک سرمایه بزرگ منابع انسانی برای راه آهن؛ بیش از هر چیزی برای ما حائز اهمیت است زیرا جوانان آینده سازان این مرزوبوم هستند.
به گفته وی، در حال حاضر بدنه کارشناسی خوبی از جوانان متعهد و منضبط در راه آهن جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که باید طبق یک برنامه و استراتژی بلند مدت و یا کوتاه‌ مدت از این جوانان در کنار افراد با تجربه استفاده شود تا با  کسب تجربه مفید و پختگی از این نیروی انسانی متخصص و کارشناس در جایگاه‌های مختلف مدیریتی صنعت حمل ونقل ریلی کشور استفاده شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سال 98 به عنوان سال رونق تولید برای توسعه اقتصادی میهن اسلامی است، اظهارداشت: جوانان شاغل در راه آهن جمهوری اسلامی ایران علاوه بر امیدواری به آینده کشور و توسعه صنعت ریلی ؛بایستی به موفقیت های بزرگی به واسطه وجود نعمت‌های فراوان خدادادی در کشور و نیروی انسانی متعهد و معتقد درکشور دست پیدا کنند.
وی تصریح کرد: ارائه گزارش های مناسب از صنعت حمل ونقل ریلی کشور برای تنویر افکار عمومی از مهم ترین برنامه ما در سال 98 است و در مسیر توسعه این صنعت از خانواده بزرگ راه آهن خواسته ام که در انجام امور محوله  به بالندگی راه آهن اهتمام ویژه ای داشته باشند.
مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه شرکت راه‌آهن در توسعه بخش های مختلف اقتصاد ملی سازمان بسیار تأثیرگذاری است گفت: به باور من راه‌آهن موتور محرکه و نماد بارز توسعه کشور است و باید از این فرصت ها حداکثر استفاده از ببریم.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=16408

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.